اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد

پذیرش 184 مقاله در همایش ملی معنویت، قرآن‌پژوهی و سلامت گناباد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: 184 مقاله در دبیرخانه همایش ملی معنویت، قرآن پژوهی و سلامت در گناباد پذیرش شد.

پذیرش 184 مقاله در همایش ملی معنویت، قرآن‌پژوهی و سلامت گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، اصغر کرامتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ملی معنویت، قرآن‌پژوهی و سلامت با حضور اساتید، دانشجویان و فرهیختگانی از سراسر کشور، روزهای 20 و 21 اردیبهشت‌ماه در سالن کوثر پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: از 420 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ملی معنویت، قرآن‌پژوهی و سلامت، 184 مقاله پذیرفته شده است و از این تعداد 30 مقاله به صورت سخنرانی و 154 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

وی افزود: این همایش با تأکید بر دو عنوان کلی و مرتبط "معنویت و سلامت" و "قرآن‌‌‌پژوهی و سلامت" در محورهای معنویت و سلامت جسمانی، معنویت و سلامت اجتماعی، معنویت و سلامت روحی - روانی، معنویت، سلامت و جهاد اقتصادی و قرآن‌پژوهی و سلامت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

کرامتی ادامه داد: این همایش با پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد اقامه نماز کشور، آغاز می‌شود.

وی، سخنرانی حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه و ارائه دو کتاب شامل مقالات پذیرفته شده را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول