اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بابل خبر داد

افزایش سرانه فضای سبز شهری بابل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: با احداث چند پارک بزرگ در محلات مختلف، سرانه فضای سبز شهری بابل افزایش یافته است.

افزایش سرانه فضای سبز شهری بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن فلاح صبح امروز در حاشیه بازدید از پارک‌های مختلف در دست اجرای شهرداری بابل اظهار داشت: اجرای همزمان چهار پارک بزرگ شهری، از جمله افتخارات و گام‌های ماندگار شهرداری و شورای شهر بابل است.

رئیس شورای شهر بابل افزود: پایین بودن سرانه فضای سبز و عدم وجود پارک‌های مناسب، شورای شهر و شهرداری را بر آن داشت تا با احداث چندین پارک بزرگ شهری، سرانه فضای سبز شهری را افزایش داده و احداث پارک‌های متعددی را در دستور کار خویش قرار دهند.

فلاح بیان داشت: شهرداری و شورای شهر بابل در سال‌های اخیر علاوه بر احداث چندین پارک محله مثل پارک محله شهاب‌نیا، پارک شهرک کاظم بیکی و پارک ‌محله پل پیش و پارک شهرک طالقانی و پارک ترافیکی، احداث چند پارک بزرگ را در دستور کار خویش قرار داده که امیدواریم با بهره‌برداری از این پارک‌های بزرگ بخش قابل توجهی از مشکلات شهروندان رفع شود.

این مسئول تصریح کرد: پارک بانوان بابل به عنوان بزرگ‌ترین پارک بانوان مازندران به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و پارک ساحلی بابل نیز از کارهای ماندگار سومین دوره شورای شهر و شهرداری بابل در راستای تحقق آرزوی دیرینه مردم بابل است که با بهره‌برداری آن ظرف چند ماه آینده، تفرجگاه بسیار مناسبی برای شهروندان فراهم می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه احداث پارک جدید در بلوار کشاورز مکان مناسبی را برای شهروندان این منطقه و روستاهای اطراف به وجود می‌آورد از آغاز گسترده عملیات پارک 10 هکتاری پردیس نوشیروانی متی‌کلا خبر داد و افزود: پارک 10 هکتاری متی‌کلا به عنوان بزرگ‌ترین پارک شهری با استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله افتخارات و کارهای ماندگار سومین دوره شورای شهر بابل است.

رئیس شورای شهر بابل اذعان داشت: به جرات ادعا می‌شود که اجرای همزمان چهار پارک بزرگ شهری در گذشته سابقه نداشته که این کار نشانه همت بلند و عزم جدی شورای شهر و شهرداری بابل در زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهری است.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول