اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

پایین بودن سرانه مطالعه یکی از معضلات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: پایین بودن سرانه مطالعه یکی از معضلات اجتماعی است.

پایین بودن سرانه مطالعه یکی از معضلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مختار چترسنجی شامگاه دوشنبه در نشست مجمع انجمن کتابخانه عمومی بخش شبانکاره اظهار داشت: پایین بودن سرانه مطالعه یکی از معضلات اجتماعی است که برای حل آن باید تمام مسئولان دست در دست هم دهند و تلاش کنند.

وی عنوان کرد: مطالعه موجب افزایش آگاهی و آشنایی با علوم روز می‌شود و با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه می‌توانیم زمینه‌ساز پیشرفت و ترقی بیش از پیش جامعه اسلامی‌مان باشیم.

چترسنجی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان و تمامی اقشار و آحاد جامعه باید مطالعه و کتابخوانی را به عنوان یکی از نیازهای اساسی و اصلی خود بشناسند و در راستای برطرف شدن و ارضای این نیاز تلاش کنند.

بخشدار شبانکاره اذعان کرد:‌ همانگونه که ما برای برطرف شدن نیازهای جسمانی خود غذا می‌خوریم با مطالعه و کتابخوانی و سیر در علوم و دانش‌های مختلف می‌توانیم نیازهای روحی خود را برطرف کنیم.

چترسنجی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از نیازهای فرهنگی جامعه است و تمام مسئولان و مدیران باید به سهم خود در تحقق فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه کوشا باشند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های علمی فراوانی را به ارمغان آورده است که دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی از این امر در هراس هستند و از هر عاملی برای توقف علمی ایران اسلامی بهره می‌برند.

این مسئول بیان کرد: تهاجمات فرهنگی یکی از راهکارهای دنیای کفر و استکبار برای اخلال در پیشرفت علمی جوانان ایران اسلامی است که با بیداری و هوشیاری جوانان این مسئله همیشه با شکست‌های سنگین دشمنان مواجه شده و هیچگاه موفق نخواهد شد.

بخشدار شبانکاره متذکر شد: باید مطالعه و کتابخوانی به یکی از عادات مردم تبدیل شود و توجه به کتابخانه‌ها در این راستا بسیار ضروری است و تمام مسئولان باید به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول