اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد کودک خبر داد

عضویت 6 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در بنیاد کودک کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد کودک کشور از عضویت 6 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در بنیاد کودک کشور خبر داد.

عضویت 6 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در بنیاد کودک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرور دادخواه ظهر امروز در دومین همایش کفیلان بنیاد کودک آمل با اشاره به اینکه تاکنون این بنیاد بیش از 6 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و خانواده‌هایشان را مورد حمایت قرار داده، بیان داشت: بیش از 600 نفر از مددجویان ما از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارغ‌التحصیل شدند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز حدود 4 هزار نفر از افراد تحت حمایت این بنیاد در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول با اعلام اینکه مطابق آمارهای ارایه شده در شش سال اخیر نزدیک به 5 میلیون دانش‌آموز از چرخه تحصیل آموزش و پرورش خارج شده‌اند، تصریح کرد: بسیاری از این دانش‌آموزان مستعد تحصیل هستند که اگر به صورت اصولی و منطقی حمایت شوند قادر خواهند بود به مدارج بالای علمی و دانشگاهی دست یابند.

مدیرعامل بنیاد کودک کشور با اشاره به اهداف گسترده بنیاد کودک یادآور شد: هدف اصلی ما این است که هیچ کودک با استعدادی به خاطر فقر و نداری از تحصیل و تلاش باز نماند و با حمایت این بنیاد به امر تحصیل خود بپردازد.

دادخواه با اشاره به اینکه در این بین 4 هزار دانش‌آموز و دانشجوی ایرانی با حمایت این بنیاد در حال تحصیل هستند، یادآور شد: بنیاد کودک در ایران به نام موسسه خیریه رفاه کودک به ثبت رسیده که موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است و با دارا بودن یکی از وسیع‌ترین و علمی‌ترین شبکه‌های خیریه از 17 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در مورد اقدامات اخیر این بنیاد ابراز داشت: بنیاد کودک به منظور ارائه گزارشات و عملکرد شفاف، اعتمادسازی هر چه بیشتر بین مردم، تامین آرامش خاطر همیاران و فراهم کردن بستر مشارکت همگان در امور نیکوکارانه و خیریه اقدام به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری web base کرده است.

این مسئول اذعان داشت: از طریق این سیستم یکپارچه نرم‌افزاری امکان دسترسی به اطلاعات فراهم بوده و هرگونه خدمات تنها با چند کلیک از طریق اینترنت فراهم می‌شود.

دادخواه در پایان متذکر شد: علاقمندان به حمایت از کودکان کشورمان می‌توانند از طریق وب سایت بنیاد کودک به این خانواده بزرگ خیریه بپیوندند و با حمایت از دانش‌آموزان با استعداد نیازهای زندگی‌شان را فراهم کرده و آینده‌شان را متحول کنند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول