اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 85 کیلوگرم صورت می‌گیرد

حضور کشتی‌گیر قمی در جام بین‌المللی روز جهانی کودک

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از قرار گرفتن نام یکی از کشتی‌گیران‌ قمی در بین کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک خبر داد.

حضور کشتی‌گیر قمی در جام بین‌المللی روز جهانی کودک

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد روز جهانی کودک از جمله مسابقات مهمی است که همه ساله در تقویم فدراسیون کشتی در فصل بهار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه‌ریزی مناسبی از سوی فدراسیون کشتی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها صورت پذیرفته است و طی آن در هفته اول خرداد ماه سال جاری رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک به انجام خواهد رسید.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود که از پنجم تا هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات حاضر در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: اسامی نفرات حاضر در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام روز جهانی کودک در حالی اعلام شد که از استان قم یک کشتی‌گیر مجوز حضور در مسابقات را به دست آورده است.

وزیری خاطر نشان کرد: علی فتاحی‌منش که کمتر از یک ماه قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان موفق به شکست حریفان خود و به دست آوردن عنوان قهرمانی کشور شده است، در این مسابقات حضور می‌یابد.

وی یادآور شد: فتاحی‌منش از استعدادهای بسیار خوب و آینده‌دار کشتی فرنگی استان قم است که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان درخشش فوق العاده‌ای داشت و اکنون باید برای کسب مقام در مسابقات بین‌المللی روز جهانی کودک آماده شود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی قهرمانی روز جهانی کودک در هر دو رشته آزاد و فرنگی و در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در وزن 85 کیلوگرم که علی فتاحی‌منش از قم حضور دارد، محمد بیرانوند و میلاد قنواتی‌نسب از هیئت کشتی استان خوزستان، علی کنعانی از هیئت کشتی اردبیل، مهدی ابراهیم‌زاده از هیئت کشتی مازندران و افشین پناهی از هیئت کشتی تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول