اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی کودکان و نونهالان اصفهانی با اورژانس 115

طرح بها با شیوه‌ موزیکال و کودکانه در یکی از دبستان‌های اصفهان اجرا شد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان به منظور آشنا کردن کودکان و نونهالان با اورژانس 115 و احیای قلبی ریوی پایه، دوره‌ای آموزشی طرح بها را به صورت موزیکال و کودکانه در یکی از دبستان‌های اصفهان برگزار کرد.

طرح بها با شیوه‌ موزیکال و کودکانه در یکی از دبستان‌های اصفهان اجرا شد

محمدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: واحد آموزش فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با هدف اجرای طرح بها (بسیج همگانی احیا)، آشنا کردن کودکان و نونهالان با اورژانس 115 و احیای قلبی‌ریوی پایه، دوره‌ای آموزشی را برای 72 نفر از دانش‌آموزان پایه‌ اول تا پنجم ابتدایی و پیش‌دبستانی مدرسه‌ دخترانه‌ علامه حلی ناحیه‌ سه آموزش و پرورش اصفهان برگزار کرد.

وی افزود: ارائه‌ آموزش‌های لازم به روش موزیکال، پخش فیلم و انیمیشن و بازدید از خودروی آمبولانس از ویژگی‌های این دوره‌ آموزشی بوده است.

مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در دوره‌ی آموزشی مذکور، CD  انیمیشن اورژانسی‌ها، اسباب‌بازی‌هایی با نشان اورژانس 115 و کتاب‌های مثلث طلایی امداد و الکی زنگ نزن در میان کودکان شرکت کننده توزیع شد.

هاشمی با اشاره به اهمیت آموزش مربیان در مهدهای کودک‌ یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم از این پس، دوره‌های آموزشی آشنایی با اورژانس پیش‌بیمارستانی و احیای قلبی ریوی پایه را به صورت منظم در مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان و راهنمایی برگزار می‌کنیم.

به گزارش فارس، مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از سال گذشته آموزش‌های احیای قلبی ریوی را در طیف‌های مختلف جامعه به صورت رایگان به اجرا گذاشته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول