اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رابر خبر داد

احداث جایگاه CNG در رابر

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: احداث جایگاه CNG شهر رابر توسط دولت و از اعتبارات وزارت نفت در دست اقدام است.

احداث جایگاه CNG در رابر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سال‌ها مردم رابر چشم‌انتظار احداث جایگاه CNG بودند و وجود حداقل یک جایگاه متناسب با تعداد خودرو دوگانه‌سوز از مطالبات جدی مردم و نیاز ضروری منطقه است.

این نیاز با توجه به اینکه رابر از یک سو منطقه گردشگری و دارای طبیعت بکر و منحصر به‌فرد است و تراکم گردشگران به ویژه در فصل بهار و تابستان زیاد و فوق‌العاده است و از سوی دیگر شهرستان رابر در مسیر ترانزیت پرتردد شرق به غرب استان و کشور واقع شده، ضروری است.

از آن جایی که احداث جایگاه CNG رابر از مدت زمان اندکی قبل آغاز و به سرعت در حال اجراست، برای اطلاع از روند کار پروژه، سراغ مدیر ارشد اجرایی شهرستان و نماینده دولت در این منطقه یعنی فرماندار رابر رفتیم.

علیرضا مرادی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد خودروهای دوگانه‌ساز و اهمیت اقتصادی مصرف گاز به عنوان سوخت خودرو برای مردم و درخواست‌های مکرر مردمی در این زمینه، پیگیری احداث جایگاه CNG شهر رابر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای کار با سختی‌هایی مواجه بودیم و مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و پیمانکار مجری پروژه‌های CNG در استان کرمان، وجود همین موانع و برخی عدم همکاری‌ها و ناهماهنگی‌ها را دلیل عدم احداث جایگاه CNG در شهرستان رابر ذکر می‌کردند اما با جدیت تمام و با عزم راسخ همه این مشکلات و موانع را برطرف کردیم.

مرادی گفت: حتی به دلیل فقدان زمین دولتی با تدبیر و تصمیم ویژه قطعه زمین مورد نیاز به سرعت واگذار شد که به لطف خدا احداث این پروژه در ماه‌های اخیر آغاز و با حرکت جهادی در حال پیشرفت است.

فرماندار رابر با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های جاری، احداث جایگاه‌های سوخت باید توسط بخش خصوصی صورت گیرد، افزود: به دلیل عدم آمادگی سرمایه‌گذار خصوصی و به لحاظ ضرورت و نیاز فوری پروژه، احداث جایگاه CNG شهر رابر توسط دولت و از اعتبارات وزارت نفت در دست اقدام است و بر اساس مصوبه هیئت وزیران پس از ساخت به منظور کمک به شهرداری‌ها به تملک شهرداری در می‌آید.

مرادی از همراهی و همکاری تمام دست‌اندرکاران برای تسهیل در اجرای این پروژه، به ویژه مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان، شورای اسلامی شهر و شهرداری رابر، اداره مسکن و شهرسازی و مجری پروژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول