اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم رفع مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی غزال شمالی و جنوبی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره بر لزوم رفع مشکلات جایگاه‌های CNG غزال شمالی و جنوبی تاکید کرد.

لزوم رفع مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی غزال شمالی و جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جایگاه‌های CNG این شهرستان بر لزوم تعامل لازم برای رفع مشکلات جایگاه‌های غزال شمالی و جنوبی تاکید و خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این دو مکان و به لحاظ قرار گرفتن در شاه راه ارتباطی مسئولان امر باید در رفع مشکلات تلاش مضاعفی داشته باشند.
در این جلسه مقرر شد شهرداری خرم‌دره در اسرع وقت نسبت به آسفالت ورودی و خروجی جایگاه‌های غزال شمالی و جنوبی اقدام کرده و پاکسازی محیط و پیرامون این جایگاه‌ها و نظافت محوطه و سرویس‌های بهداشتی با نظارت کامل شهرداری و برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.
همچنین مقرر شد شهرداری خرم‌دره و شرکت پخش فراورده‌های نفتی موارد ایمنی لازم را به شرکت  بهره‌برداری از جایگاه اعلام و پیگیری و برخورد قانونی را صورت دهند.
در این جلسه مقرر شد در زمینه واگذاری انشعاب آب به جایگاه‌های CNG غزال شمالی و جنوبی، شهرداری خرم‌دره پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت صورت داده و در این راستا اداره راه و ترابری نیز ملزم به همکاری‌های لازم و قانونی خواهد بود.
همچنین مقر رشد شهرداری خرم‌دره در زمینه نصب علائم در ورودی و خروجی جایگاه و محوطه آن اقدام و شرکت بهره‌بردار را ملزم به همکاری کنند.
اقدام لازم و قانونی برای رفع مشکلات و نواقص جایگاه‌های CNG غزال از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان و نیز حضور نماینده شهرداری خرم‌دره در بازدید دوره‌ای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های CNG سطح شهرستان خرم‌دره از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود.
در این جلسه مقرر شد شهرداری خرم‌دره نظارت کافی بر جایگاه‌های سطح شهرستان و عملکرد شرکت‌های بهره‌بردار در راستای رعایت حال شهروندان داشته و قرارداد جایگاه شهید خاکی با هماهنگی شهرداری خرم‌دره و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام و این جایگاه با حضور استاندار استان زنجان به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول