اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان با حضور مسئولان محلی به بهره‎برداری رسید.

جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری بخشدار سامان ظهر امروز در آیین افتتاح این جایگاه اظهار داشت: این جایگاه نخستین جایگاه سوخت سی‎ان‏جی در این بخش است که با نام عمان سامانی احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه سوخت متعلق به شهرداری سامان است که در زمینی به مساحت 500 مترمربع ایجاد و آماده ارائه خدمات به مردم در این بخش است.

مظفری اعتبار هزینه شده برای احداث این جایگاه سوخت را افزون بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

بخشدار سامان ادامه داد: این جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی دارای سه سکوی سوخت‌گیری و شش نازل است و امکان سوخت‌گیری همزمان شش خودرو در این جایگاه وجود دارد.

مظفری احداث جایگاه سوخت سی‎ان‏جی در بخش سامان را یکی از خواسته‌های ویژه مردم این بخش دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه بیش از 500 هزار خودرو به این بخش احداث جایگاه سوخت سی‎ان‎جی یکی از نیازهای اساسی این بخش به شمار می‌رفت که این امر باعث خوشحالی مردم استان به ویژه مردم بخش سامان شد.

وی از سی‌ان‌جی به عنوان یکی از مناسب‎ترین و در دسترس‎ترین جانشین‎های بنزین یاد کرد و گفت: بر اساس نظرات کارشناسان و متخصصان این بخش، سی‌ان‌جی سوختی ایده‎آل برای مصرف در وسائط حمل و نقل است و در صورت گسترش مصرف، از میزان مصرف بنزین و به تبع هزینه‌های آن تا حد بسیار زیادی خواهد کاست.

در آیین افتتاح این جایگاه سوخت سی‏ان‏جی که در فاصله پنج ‌کیلومتری جاده سامان-شهرکرد قرار دارد، امام جمعه سامان، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از مسئولین ادارات بخش حضور داشتند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول