اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری و اجرای 11 پروژه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بهره‌برداری و اجرای 11 پروژه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان بوشهر انجام شده یا در دست انجام است.

بهره‌برداری و اجرای 11 پروژه گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی

 غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سال‌ جاری گازرسانی به هفت ایستگاه سی.ان.جی در استان به پایان رسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در بسیاری از شهرهای استان شامل کاکی، خورموج، برازجان، سعدآباد، نخل تقی و... واقع هستند.

حسینی همچنین اضافه کرد: به منظور گازرسانی به ایستگاه‌های مذکور قریب به یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه یادآور شد: در حال حاضر نیز گازرسانی به چهار ایستگاه سی.ان.جی دیگر در استان در دست اجراست.

وی عنوان داشت: این ایستگاه‌ها در شهرهای دلوار، جم، دیلم و بندر سیراف واقع شدند و به منظور گازرسانی به آنها بالغ بر یک‌میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

حسینی بیان داشت: تاکنون گازرسانی به 25 ایستگاه سی.ان.جی در استان اجرا شده که این میزان در آینده نزدیک افزایش می‌یابد. 

وی از روند شتابان گازرسانی به ایستگاه‌های سی.ان.جی در استان خبر داد و بیان داشت: در سفر نخست هیئت دولت در بهمن ماه سال 84 گازرسانی به شهرهای استان بوشهر با تعیین اولویت از مصوبات رهاورد این سفر بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: در سفر دوم این مصوبه با گازرسانی به همه شهرها و اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال به طور مشخص ماموریت این شرکت در اجرای مصوبه یاد شده را تعیین تکلیف کرد.

حسینی با بیان اینکه گازرسانی به جزیره خارک با اعتبار 15 میلیارد ریال از مصوبات سفر دوم است اظهار داشت: در سفر سوم گازرسانی به شهرهای کلمه و تنگ ارم و سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح گازرسانی به شهرهای قبلی مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در سفر سوم در اجرای سیاست عدالت محوری دولت گازرسانی به 100 روستای استان بوشهر نیز در قالب مصوبه تعیین شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول