اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان

مشکل جایگاه CNG کوهبنان برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مشکلات مربوط به جایگاه CNG مرکز شهر کوهبنان باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مشکل جایگاه CNG کوهبنان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است، همه باید تمام تلاش خود را در راستای عملی نمودن فرمایشات رهبر حکیم و متفکر انقلاب داشته باشیم.

وی بیان داشت: نگاهی به ‌پروژه‌های نیمه تمام در گوشه و کنار شهرشان از همت بالای دولت عدالت‌محور در رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته دارد، اما باز هم تلاش بیشتر مسئولان ادارات را می‌طلبد.

متقی گفت: کوهبنان در شمالی‌ترین نقطه استان قرار گرفته و بر حسب موقعیت خاص جغرافیایی و به دلیل فرهیختگی مردم در ابعاد سیاسی‌، فرهنگی‌، اجتماعی و مذهبی که دارند، بام فرهنگی استان کرمان لقب گرفته است.

فرماندار کوهبنان اذعان داشت: به دلیل وجود 72 عارف خفته در خاک این دیار و به ‌پاس وجود شواهد که عرفای این شهر به عرفان واقعی که عاری از صوفی‌گری است، ارتقا یافته‌اند، کوهبنان‌ به بام فرهنگی استان نام گرفته و دارای ظرفیت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف است. 

وی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی در چند سال گذشته و خشکسالی‌های پی‌درپی ابراز داشت: باید همه تلاش خود را معطوف اشتغال خانگی‌، پرورش دام و طیور کنیم تا در کاهش بیکاری و رونق اقتصاد کشور گام برداریم.

متقی تصریح کرد: در حال حاضر مردم کوهبنان در سخت‌ترین کارها یعنی کار در معادن و در اعماق 570 متری زمین‌، ظریف‌ترین و حساس‌ترین کارها یعنی معلمی و فرهنگی بودن و در حوزه کشاورزی در حال کار و فعالیت هستند.

فرماندار کوهبنان ‌خواستار رفع مشکلات مربوط به جایگاه CNG مرکز شهر کوهبنان، راه‌اندازی جایگاه دوم سوخت کوهبنان و راه‌اندازی پمپ بنزین در دهستان ده‌علی‌ در مسیر ارتباطی کوهبنان به استان یزد شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول