اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بازرسی جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری کرمانشاه:

اختلاف جایگاه‌داران سی‌ان‌جی با اداره گاز/ قبض گاز با فروش جایگاه‌ها همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری گفت: علت قطع شدن گاز برخی جایگاه‌های سی‌ان‌جی اختلافات جایگاه‌داران با اداره گاز است چون قبض گاز با فروش جایگاه همخوانی ندارد و بیشتر از فروش آن‌ها پول گاز می‌آید.

اختلاف جایگاه‌داران سی‌ان‌جی با اداره گاز/ قبض گاز با فروش جایگاه‌ها همخوانی ندارد
رضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه در کرمانشاه 26 جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 16 جایگاه زیر نظر شهرداری کرمانشاه هستند و به پیمانکاران اجاره داده شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد بعضی به علت نقص فنی تعطیل هستند و شرکت گاز اشتراک سه جایگاه امور آب‌، چهار‌راه شهید نجفی و وکیل‌آقا را به علت بدهی قطع کرده است لذا قادر به خدمات‌رسانی به مردم نیستند و به همین خاطر شاهد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت هستیم.
امیری علت قطع شدن گاز این جایگاه‌ها را اختلافات جایگاه‌داران با اداره گاز می‌داند چون قبض گاز با فروش جایگاه همخوانی ندارد و بیشتر از فروش آن‌ها پول گاز می‌آید.
بعضی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهر کرمانشاه به خاطر بدهی‌های زیاد تعطیل هستند و این امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و معضل جایگاه‌های سی‌ان‌جی همچنان لاینحل مانده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول