اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی مرکز مازندران خبر داد:

راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی تاکسی‌ها در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی مرکز مازندران گفت: برای ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی تاکسی‌ها قرارداد با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منعقد شد.

راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی تاکسی‌ها در ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد گوران یکشنبه شب در صحن علنی شورا با بیان اینکه براساس قانون تا پایان سال‌جاری سازمان تاکسیرانی حق جابه‌جایی 25 درصد از مسافران در شهر را دارند، بیان داشت: میزان خدمات رسانی سازمان تاکسیرانی بسیار گسترده است که اگر از این تعداد تخلفی کوچک سر بزند نمی‌توان به طور قطع فعالیت و جایگاه تاکسیرانی را زیر سوال برد.
وی ابراز داشت: 2 هزار و 906 دستگاه تاکسی در مرکز مازندران به حمل و نقل مسافران می‌پردازند که از این تعداد 395 خودروی پیکان، 68 خودروی آردی، 136 خودروی ون، هزار و152 خودروی پراید صبا، 240 سمند،354 روآ، 415 پژو مدل 405 و 190 خودروی پراید مدل 141 است که در مجموع هزار و 599 خودروی گردشی، یک هزار و 302 دستگاه خودروی خطی و پنج دستگاه تاکسی بی سیم با پلاک تاکسی فعالیت می‌کنند.
گوران با اشاره به اینکه در سال جاری 138 دستگاه خودروی فرسوده نوسازی شد، تصریح کرد: 17 دستگاه خودروی موقت به پلاک تاکسی و پنج دستگاه خودروی سبز رنگ به بی‌سیم تبدیل شدند.
 
* استفاده 75 درصد ساروی‌ها از تاکسی
رئیس سازمان تاکسیرانی ساری گفت: 57 درصد از مسافران شهر ساری از خدمات تاکسیرانی بهره‌مند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی مرکز مازندران اقدام به صدور 390 پروانه تاکسیرانی کرده که 168 دستگاه تاکسی خطوط در شهر ساری بهره‌برداری شد.
رئیس سازمان تاکسیرانی مرکز مازندران با اشاره به اینکه برای ساماندهی خودروهای باری توانستیم 9 هزار و 600 دستگاه را شناسایی کنیم، عنوان کرد: برای ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی تاکسی‌ها قرارداد با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منعقد شد.
گوران خدمات رسانی استاندارد تاکسی‌ها به شهروندان را در ازای هر 100 نفر یک تاکسی دانست و گفت: سازمان تاکسیرانی در شهر ساری به استاندارد خدمات رسانی مطلوب رسیده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر اخذ کرایه تاکسی بیشتر از سوی رانندگان تاکسی به سازمان متبوع اعلام نشده، اذعان داشت: شهروندان خود می‌توانند ناظران خوبی برای سازمان تاکسیرانی باشند تا حقی از آنان اجحاف نشود و یا می‌توانند با شماره تماس 3262958 با سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول