اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم پرداخت بدهی‏ به شرکت گاز استان اصفهان صورت می‏گیرد

احتمال قطع گاز دو جایگاه سی‌ان‌جی قلعه شور و فرزانگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اگر دو جایگاه سی‌ان‌جی فرزانگان و قلعه شور بدهی خود را پرداخت نکنند گاز آنها قطع می‏شود.

احتمال قطع گاز دو جایگاه سی‌ان‌جی قلعه شور و فرزانگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند روز گذشته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان طی گفت‏وگویی که با یکی از خبرگزاری‏ها انجام داده است، بیان داشت: از 16 جایگاه سی‌ان‌جی تک منظوره در شهر اصفهان 14 جایگاه آن به طور مستقیم زیر نظر شهرداری اصفهان فعالیت دارد که از این تعداد جایگاه فقط سه ایستگاه به شرکت گاز بدهکار هستند که بدهی دو تا از جایگاه‌ها اختلافی است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با این سایت خبری ادامه داد: بدهی سه جایگاه‌‌ سی‌ان‌جی شهرداری اصفهان به شرکت گاز استان اصفهان به دلیل میترینگ‌های این شرکت است، چرا که کنتر‌ها و میترینگ‌ شرکت گاز با فروش جایگاه‌ها به هیچ عنوان مطابقت ندارد.

مصطفی نوریان در بخش دیگری از مصاحبه خود با این رسانه تأکید کرد: تمام 11 جایگاه سی‌ان‌جی زیر نظر شهرداری اصفهان هزینه‌های قبوض گاز ایستگاه‌های خود را به موقع به شرکت گاز پرداخت کرده‌اند و این موضوع که فقط جایگاه‌‌های سی‌ان‌جی شهرداری به شرکت گاز بدهکار هستند، رد می‌شود و تاکنون به غیر از دو جایگاه که بدهی آنها اختلافی است این ارگان به شرکت بدهی نداشته ‌‌است.

وی در ادامه اظهار داشت: ده‌ها مرتبه برای رفع مشکلات دو جایگاه سی‌ان‌جی زیر نظر شهرداری که با مشکلات اختلاف گاز میترینگ‌ها مواجه هستند با شرکت گاز استان اصفهان مکاتبه‌هایی صورت گرفته است، شرکت گاز استان برای حل دغدغه این دو جایگاه مسئولیت رفع آنها را برعهده نمی‌گیرد.

در همین زمینه خبرنگار فارس با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت‏وگویی انجام داده است.

مرتضی طغیانی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه چه تعداد جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری به شرکت گاز بدهکار هستند، اظهار داشت: تمام جایگاه‏های سی‌ان‌جی شهرداری به شرکت گاز بدهکار هستند اما مانده بدهی که مربوط به سه تا چهار سال پیش است قسمت فرزانگان و قلعه شور بوده که نزدیک به 7 میلیارد تومان بدهکاری دارند.

وی ادامه داد: بدهی جایگاه فرزانگان که مربوط به اتوبوس‌رانی است تا این لحظه پرداخت نشده و برای این کار نیز اقداماتی را انجام نداده‏اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان بدهی دو جایگاه‌ها را اختلافی عنوان کرده است، گفت: این ادعا صحت نداشته و اختلاف در بدهی ممکن است میان دو تا پنج درصد باشد و تنها در صورت مبلغ زیاد بدهی اقدامات مؤثری در این زمینه انجام می‏شود.

وی اضافه کرد: اگر این دو جایگاه بدهی خود را پرداخت نکنند، گازشان قطع می‏شود، در جلسه کمیته سوخت استان در زمینه بدهی این دو جایگاه تصمیم‏گیری می‏شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول