اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت نفت اردبیل:

10 جایگاه جدید سی‌ان‌جی در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت نفت استان اردبیل گفت: با هدف افزایش ظرفیت و توانمندی ارایه خدمات به مردم تا پایان امسال 10 جایگاه سی‌ان‌جی جدید در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

10 جایگاه جدید سی‌ان‌جی در اردبیل افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمال سید سیاح عصر امروز در جلسه ستاد سوخت شهرستان خلخال اظهار داشت: اغلب این جایگاه‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌های به غیر از مرکز استان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود تا مشکلات برخی از شهرهای استان در این زمینه رفع شود.
وی با اعلام این‌که اکثر جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی هم‌اکنون فعال هستند، تصریح کرد: از 48 جایگاه سی‌ان‌جی احداث شده در استان اغلب آنها فعال هستند و مشکلات جایگاه‌داران با شرکت گاز نیز برطرف شده است.
سیدسیاح به کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده جایگاه سوخت اشاره کرد و افزود: این کار با هدف حمایت از صاحبان این جایگاه‌ها انجام شده و ارزش افزوده اعمال شده جایگاه‌ها به کمتر از نیم درصد کاهش یافته است.
این مسئول با بیان این‌که تقاضای مصرف و استفاده از سوخت سی‌ان‌جی روز به روز در حال گسترش است، خاطر نشان کرد: در شهرهای مختلف گاه جایگاه‌های ما پاسخگوی نیاز نیست به همین خاطر در یک برنامه‌ریزی دقیق تلاش می‌کنیم در شهرهایی که متقاضی احداث جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد، این کار انجام شود.
وی با بیان این‌که در شهرستان خلخال دو جایگاه شاهرود و هشتجین تا پایان آذرماه افتتاح می‌شود، اضافه کرد: اگر شاهد برخی تعطیلی در جایگاه‌های سی‌ان‌جی هستیم به دلیل خرابی دستگاه ناشی از محدودیت قطعات یدکی و انحصاری بودن شرکت‌های خدماتی و تعمیراتی است که سبب شده ما با مشکلاتی در این زمینه مواجه شویم.
مدیر جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت نفت اردبیل از راه‌اندازی جایگاه‌های تعطیل شده به ویژه در شهر خلخال خبر داد و گفت: در صدد هستیم با استقرار مهندسان ناظر و تکنسین‌های مقیم در جایگاه‌ها مشکل خرابی‌ها را به سرعت برطرف کنیم.
وی دلیل دیگر تعطیلی برخی جایگاه‌ها را نیز افت فشار گاز و برخی ناخالصی‌ها برشمرد و افزود: ما در حال رایزنی با اداره کل استاندارد و دستگاه‌های نظارتی هستیم تا با برطرف کردن مشکل این جایگاه‌ها را نیز تا آغاز فصل زمستان مجدداً راه‌اندازی کنیم.
‌در این جلسه معاون فرماندار خلخال نیز اظهار داشت: بخشداران تلاش کنند تا مردم و اهالی روستاها در زمان معین به ذخیره‌سازی سوخت نفت اقدام کنند.
حسن فرضی خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که در میان مردم پس از توزیع کالابرگ به جای کارت شایعه شده که شرکت نفت از قرار هر لیتر 16 تومان نفت توزیع می‌کند، از دهیاران و بخشداران خواست نسبت به موضوع ذخیره‌سازی به موقع اقدام کنند.
وی تصریح کرد: بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از چنین نرخی خبری نیست و مردم به شایعات توجه نکنند و نسبت به ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز اقدام کنند.
معاون فرماندار خلخال به سرمای زودرس و زمستان زودهنگام در خلخال اشاره کرد و بیان داشت: بخشداران با کمک دهیاران توجه کنند که به موقع سوخت در روستا را ذخیره‌سازی و نسبت به پر کردن مخازن ذخیره نفت اقدام کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول