اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

بیگانگی حرفه‌ای معضل اصلی روابط عمومی‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: آسیب اصلی که دامنگیر روابط عمومی‌ها شده بیگانگی حرفه‌ای است که باید با مطالعه و تحقیق سعی در رفع این نقیصه کنیم.

بیگانگی حرفه‌ای معضل اصلی روابط عمومی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در حاشیه جلسه شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: ارزش و اهمیت جایگاه روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و هر چه جلوتر می‌رویم نیاز دستگاه‌ها به داشتن روابط عمومی‌های قوی و سازمان یافته بیشتر احساس می‌شود.

فرماندار کهگیلویه، روابط عمومی‌ها را به جهت مولفه‌های اثرگذار و نیازهای سازمانی از مهم‌ترین ارکان هر دستگاه دانست و تصریح کرد: بدون داشتن روابط عمومی قوی کار نهادها و دستگاه‌ها دچار رکود و روزمرگی می‌شود.

 

* مدیران نگاه و باور خود را به روابط عمومی‌ها تغییر دهند

رضایی نگاه و باور عمیق مدیران به جایگاه و برون‌داد روابط عمومی‌ها را گام نخست برای ارتقای این بخش دانست و بیان داشت: در عصری که ما در آن بسر می‌بریم، روابط عمومی به عنوان یک جریان همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه‌ای می‌تواند نگاه جامعه و به ویژه مسئولان را به خود معطوف کند.

رضایی بیان داشت: روابط عمومی جزو واحدهایی است که روز به روز کارکردهای جدید برای آن تعریف می‌شود و به حاشیه بردن آن در سازمان می‌تواند برای یک سازمان تبعات ناگواری داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه افزود: آسیب اصلی که دامنگیر روابط عمومی‌ها شده بیگانگی حرفه‌ای است که باید با مطالعه و تحقیق سعی در رفع این نقیصه کنیم.

 

* برخی مدیران با مطلق‌اندیشی روابط عمومی‌ها را به حاشیه کشانده‌اند

این مقام اجرایی در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: برخی اوقات مشاهده می‌شود بعضی از مدیران با مطلق‌اندیشی جایگاه روابط عمومی‌ها را به حاشیه کشانده‌اند.

وی مهم‌ترین وظایف یک روابط عمومی را بسترسازی برای مدیریت صحیح افکار عمومی، همگرایی درون سازمانی و تعامل قوی برون سازمانی با دستگاه‌ها و رسانه‌ها دانست و تاکید کرد: باید نگاه کهنه و پوسیده به روابط عمومی در دستگاه‌ها جای خود را به استقلال، اثربخشی و ارتقای شأن و منزلت این بخش بدهد و آن هنگام است که ما نتایج این کار را به عینه خواهیم دید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول