اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد:

پروسه اطلاع‌رسانی بدون همکاری رسانه و روابط‌ عمومی عقیم است

خبرگزاری فارس: برگزیده روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون تردید پروسه اطلاع‌رسانی بدون همکاری رسانه و روابط‌ عمومی عقیم است که باید در کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال آن شود.

پروسه اطلاع‌رسانی بدون همکاری رسانه و روابط‌ عمومی عقیم است

سید محمود داربام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به کارکرد روابط‌ عمومی‌ها و وظایفی که بر عهده دارند اظهار کرد: اگر به اندرزهای مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی توجه بیشتری داشته باشیم خواهیم فهمید که مهم‌ترین جایگاه در ادارات مربوط به روابط عمومی‌ها خواهد بود.

این متصدی امور اطلاع رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی مشکلات در این زمینه به خصوص در این استان ابراز داشت: اطلاع رسانی و تولید و انتشار خبر از جنبه‌های مختلف سختی‌های خود را دارد که در استان ما این سختی‌ها چندین برابر استان‌های دیگر است.

برگزیده روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آماده نبودن برخی زیرساخت‌ها برای کار خبری در این استان را یکی از ده‌ها معضل پیش روی کار اطلاع‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان داشت: برای نمونه مشکل اینترنت در بسیاری از نقاط استان ما به خصوص در مراکز بخش‌ها وجود دارد که که خود دلیلی برای این موضوع است.

وی در ادامه به نوپا بودن عرصه خبر و اطلاع رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقبال خوبی از سوی برخی جوانان فرهیخته به این حوزه شده است که امیدواریم مسئولان فرهنگی استان با نظام‌مند کردن این حضور و ارائه آموزش‌های لازم چنین جوانانی را در راه رسیدن به تکامل در عرصه خبر یاری کنند.

داربام به دلایل موفقیت خود و حوزه زیر پوشش اطلاع‌رسانی در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و بیان داشت: به جان خریدن سختی‌ها و ایستادگی در مقابل ناهمواری‌ها در عرصه خبر راز ماندگاری و موفقیت در این حوزه است که سعی کرده‌ایم با کمترین امکانات بیشترین و باکیفیت‌ترین خبرها را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تولید و منتشر کنیم.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه در ادامه با ذکر این مطلب که در سالیان گذشته و در همه روزهای سال حداقل یک خبر توسط این واحد تولید و منتشر شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با استقرار دفاتر خبرگزاری‌های فارس و ایرنا در این شهرستان اکنون کار اطلاع‌رسانی برای ما تا حدود زیادی آسان شده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول