اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران:

محسنیان‌راد مشوق اصلی تشکیل انجمن روابط‌عمومی ایران بود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران با اشاره به تلاش‌های محسنیان‌راد در عرصه ارتباطات، گفت:‌ محسنیان‌راد مشوق اصلی تشکیل انجمن روابط‌عمومی ایران بود.

محسنیان‌راد مشوق اصلی تشکیل انجمن روابط‌عمومی ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جواد قاسمی با ارسال پیامی خطاب به دبیرخانه دایمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک که در تدارک برگزاری مراسم تجلیل از مهدی محسنیان‌راد است، نوشت: اینجانب توفیق شاگردی این استاد فرزانه را در ابتدای دهه پنجاه در دانشکده علوم ارتباطات داشته‌ام؛ زمانی که به عنوان رئیس انجمن دانشجویی دانشکده، سرپرستی یکی از کارگروه‌های پژوهشی را زیر نظر محسنیان‌راد عهده‌دار بودم؛ و از آن تحقیق میدانی نکته‌های فراوانی آموختم.

رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران عنوان کرد: فراموش نمی‌کنم زمانی را که موضوع تأسیس انجمن روابط‌عمومی ایران را در سال 1365 دنبال می‌کردم، استاد در کنار زنده یاد نطقی و معتمدنژاد، مشوق اصلی تشکیل انجمن بود؛ این بحث و گفت‌وگوها مدت‌ها به طول انجامید تا در سال 1370، نخستین مجمع عمومی انجمن به ریاست ایشان تشکیل شد و این جلسه با توانمندی استاد، با ظرافتی خاص اداره گردید و انجمن روابط‌عمومی ایران با حمایت این استادان عالی‌قدر کار خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین استاد در تهیه طرح انتشار نشریه وزین "تدبیر" از راهنمایی اینجانب و مرحوم تحریری دریغ نورزید. این نشریه سال‌ها با سردبیری فرقانی به عنوان یکی از نشریات تخصصی حوزه مدیریت منتشر شد.

رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در بخش دیگری از پیامش خاطرنشان کرد: راهنمایی‌های محسنیان‌راد در بخش گردشگری نیز همواره راهگشای مشکلات این صنعت بوده است. پژوهش‌های علمی و تخصصی ایشان در حوزه گردشگری به ویژه تبیین دیدگاه‌های گردشگران خارجی نسبت به جاذبه‌های ایران، از جمله تحقیقات تاثیرگذار این صنعت به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول