اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق آبفای بیرجند:

اغلب مدیران روابط‌عمومی خراسان جنوبی دو شغله‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق آبفای بیرجند و مدیر فعلی روابط عمومی شرکت آبفای خراسان‌جنوبی گفت: اغلب مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های آبفای استان در محیط کارشان دو شغله هستند.

اغلب مدیران روابط‌عمومی خراسان جنوبی دو شغله‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر روابط عمومی شرکت آبفای خراسان‌جنوبی صبح امروز در گردهمایی رابطان روابط عمومی آب و فاضلاب در بشرویه اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد روابط عمومی در امور تابعه و هماهنگی بیشتر رابطان در هر ماه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حسین مسگر ادامه داد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها رویکرد استفاده از تجارب و دیدگاه همکاران روابط عمومی و ارتقای جایگاه روابط عمومی در شرکت آب و فاضلاب است تا مدیران نسبت به این جایگاه توجه خاص داشته باشند.

وی با یادآوری وظایف خطیری که بر دوش روابط عمومی است، افزود: ارتقای جایگاه روابط عمومی بین مدیران و امور و تبادل نظرات و تجربیات و فعال‌تر شدن واحد روابط عمومی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تعامل مستمر و سازنده با اقشار موثر بر افکار عمومی جامعه از جمله ائمه جمعه و فرماندار به عنوان مسئولان کلیدی که هم از نظر سیاسی و هم از نظر معنوی شناخته می‌شوند اهمیت زیادی دارد تا با رایزنی و پیگیری درباره آب و برنامه‌ریزی در راستای فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف بتوانیم در مصرف بهینه آب به نحو بهتری از این ظرفیت افراد استفاده کنیم.

مسگر با اشاره به اینکه ضعف در خبررسانی ناشی از ضعف در روابط عمومی است، اذعان کرد: یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی، بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب و ارائه گزارش درباره خدمات این حوزه به مردم است.

وی تأکید کرد: با توجه به دو شغله بودن رابطان روابط عمومی مدیران باید نسبت به جایگاه آنها توجه خاص داشته و رابطان نیز درباره موضوع روابط عمومی و فعالیت در این حیطه به اندازه کافی وقت بگذارند.

در ادامه این نشست رابطان روابط عمومی به بیان نظرات و پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه پرداختند.

دیدار با امام جمعه و فرماندار بشرویه و بازدید از منزل تاریخی مستوفی از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست بود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول