اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

روابط عمومی خوب دارای الگو، مدل و شاخص ویژه‌ای است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: روابط عمومی خوب دارای الگو، مدل و شاخص ویژه‌ای است و استاندارد سازی موضوعی بسیار مهم و اثربخش است.

روابط عمومی خوب دارای الگو، مدل و شاخص ویژه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه نور الله حسینی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی سریع و به روز، گفت: در اطلاع‌رسانی باید با مردم شفاف بود تا بتوان اعتماد گروه‌های مخاطب را جلب و زمینه مشارکت آنان را برای همراهی با دولت فراهم کرد.

حسینی حرکت به سمت استاندارد سازی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها گفت: بدون شک استاندارد سازی موضوعی بسیار مهم و اثربخش است و حرکت در این راستا منجر به تولید فرآیندها و کارکردهایی می‌شود که ضمن شناخت اهمیت نقش روابط عمومی‌ها، پویایی هر چه بیشتر این ساختار را به‌دنبال خواهد داشت، لذا باید فرآیندی را تعریف کرد که سازمان‌ها بتوانند به سمت استاندارد کردن فعالیت‌های روابط عمومی بروند.

وی خاطر نشان کرد: الزامات دانش و تکنولوژی‌های نوین ایجاب می‌کند به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت کرده و در این مسیر نیاز مند تلاش آگاهانه اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی هستیم.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌های نوین ضمن بالا بردن سرعت، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی بایستی با اطمینان و اعتماد بیشتری به سمت الکترونیکی کردن روابط عمومی‌ها پیش بروند و از تکنولوژی‌های نوین در جهت تسریع فعالیت‌ها استفاده بهینه کنند.

وی در ادامه صدور ایزوی روابط عمومی‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این موضوع می‌تواند در تبیین نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها اثرگذار باشد و از مزایای آن می‌توان به ایجاد فرصت رقابت و کشف شناسایی بسترها برای ارائه بهترین شیوه و نوع خدمات و مشاوره ایی، تأثیرگذاری در افزایش اعتبار و اعتماد نقش روابط، کمک کردن به رشد و تعالی روابط عمومی‌ها و رایج شدن زبان مشترک بین روابط عمومی‌ها اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه هر عامل و فرآیندی که منجر به افزایش سطح کیفی امور روابط عمومی شود امری پسندیده و در خور توجه است گفت: در دنیای کنونی، روابط عمومی‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند با تدوین استانداردها و برنامه ریزی دقیق نسبت به بهره‌وری بهتر وارد عمل شوند، زیرا در صورتی یک روابط عمومی را می‌توان سرآمد تلقی کرد که دارای الگو، مدل و شاخص ویژه‌ای باشد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌های استاندارد بسیار خطیر و حائز اهمیت است، افزود: باید روابط عمومی‌ها به دانش و فنون روز مجهز شده و با استفاده از روش‌های نوین به اطلاع رسانی سریع، به روز و جامع بپردازند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول