اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور انجمن روابط‌عمومی ایران:

روابط‌عمومی به همت محسنیان‌راد خرافه‌زدایی شد

خبرگزاری فارس: مشاور انجمن روابط‌عمومی ایران با اشاره به ویژگی‌های محسنیان‌راد گفت: روابط‌عمومی به همت تحقیقات و تالیفات عالمانه و هوشمندانه امثال محسنیان‌راد خرافه‌زدایی شد.

روابط‌عمومی به همت محسنیان‌راد خرافه‌زدایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پیام‌های تبریک و یادداشت‌های همکاران و دوست‌داران مهدی محسنیان‌راد به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از ایشان همچنان ادامه دارد.

ابراهیم رستمیان مقدم مشاور انجمن روابط‌عمومی ایران و از مدرسان و پیشکسوتان روابط‌عمومی در پیامی با عنوان «خرافه‌زدایی از ارتباطات اجتماعی در ایران» تاکید کرد:‌ نام و چهره مهدی محسنیان‌راد با هنر‌، دانش و فن ارتباطات اجتماعی در کشور ما گره خورده است.

رستمیان مقدم تاکید کرد:‌ روابط‌عمومی در این آب و خاک درگیر با میراثی گران‌جان از استبدادی تاریخی است که در افکار و رفتار بسیاری از بازیگران عرصه‌های مختلف زندگی ایرانی، کم و بیش جا خوش کرده و آثار زیان‌بار خود را در مسیر دستیابی به  آرمان‌های بلند تاریخی این ملت به جای گذاشته و می‌گذارد.

وی عنوان کرد:‌ اما همین روابط‌عمومی به همت تحقیقات و تالیفات عالمانه و هوشمندانه امثال محسنیان‌راد، که بس نادراند، خرافه‌زدایی شد و از مرداب تشریفات، تعارفات و مدیر و سازمان پرستی به وادی ارتباطات اجتماعی، تعاملات چندسویه انسانی و مردم‌محوری برکشیده شد.

رستمیان‌ مقدم بیان داشت: این راه پرفراز و نشیب در چند دهه آسان طی نشد، از «ارتباط شناسی» تا «چهار کهکشان ارتباطی» دنیایی از مفاهیم نو با نگاهی تاریخی، فرآیندی همسو با دغدغه‌های بومی و ملی به دوستداران تحول و پویایی در جامعه ایران عرضه شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول