مسعود صدرینسب امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: امروزه تمام سازمانهای دولتی و غیردولتی و مؤسسات بازرگانی و صنعتی و سازمانهای غیر انتفاعی، دانشگاهها و اتحادیهها در هر کشوری کوشش مداوم دارند که پشتیبانی و همکاری عمومی را نسبت به خود جلب کنند.
وی افزود: جلب پشتیبانی و همکاری افکار عمومی در حقیقت یک جزء از کارهای روزانه هر یک از مؤسسات در جوامع مدرن امروز است.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره نقش مؤثر روابط عمومیها در پیشرفت و ارتقای سطح کمی و کیفی دستگاههای اجرایی گفت: در واقع یکی از مبانی توسعه سازمانی، روابط عمومی بوده به دلیل آن که روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است.
وی اضافه کرد: پس نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.
صدرینسب با بیان اینکه روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود میتوانند سازمانهای مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، ادامه داد: روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچگاه نباید در آن سکون و تعطیلی وجود داشته باشد.
وی در ادامه به برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی آبادان و خرمشهر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این گردهمایی در 27 اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل کارگاههای آموزشی در زمینه اصول مفاهیم روابط عمومی برگزار میشود.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر هدف از برگزاری کارگاههای آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی روابط عمومیهای عنوان کرد و افزود: به طور کلی روابط عمومی در نقش آیندهنگری و تحلیل اطلاعات محیطی سازمان بسیار تأثیرگذار است.
انتهای پیام/آ20/ژ1001