اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی در دانشگاه خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی در 27 اردیبهشت‌ سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی در دانشگاه خرمشهر

مسعود صدری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: امروزه تمام سازمان‌های دولتی و غیردولتی و مؤسسات بازرگانی و صنعتی و سازمان‌های غیر انتفاعی، دانشگاه‌ها و اتحادیه‌ها در هر کشوری کوشش مداوم دارند که پشتیبانی و همکاری عمومی را نسبت به خود جلب کنند.

وی افزود: جلب پشتیبانی و همکاری افکار عمومی در حقیقت یک جزء از کارهای روزانه هر یک از مؤسسات در جوامع مدرن امروز است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره نقش مؤثر روابط عمومی‌ها در پیشرفت و ارتقای سطح کمی و کیفی دستگاه‌های اجرایی گفت: در واقع یکی از مبانی توسعه سازمانی، روابط عمومی بوده به دلیل آن که روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است.

وی اضافه کرد: پس نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.

صدری‌نسب با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، ادامه داد: روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچگاه نباید در آن سکون و تعطیلی وجود داشته باشد.

وی در ادامه به برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی آبادان و خرمشهر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این گردهمایی در 27 اردیبهشت ‌ماه سال جاری با تشکیل کارگاه‌های آموزشی در زمینه اصول مفاهیم روابط عمومی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی روابط عمومی‌های عنوان کرد و افزود: به طور کلی روابط عمومی در نقش آینده‌نگری و تحلیل اطلاعات محیطی سازمان بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول