اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای سطح کیفی اطلاع‌رسانی

دوره آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در کهگیلویه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی شهرستان کهگیلویه از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی‌های شهرستان کهگیلویه برای آشنایی آن‌ها با فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی با حمایت اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه خبر داد.

دوره آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در کهگیلویه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمود داربام در حاشیه جلسه شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای بقای خود به تعامل نیازمند هستند که در این میان نیاز روابط عمومی‌ها به رسانه‌ها بیشتر است چرا که روابط عمومی رسانه ندارد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه افزود: هنر روابط عمومی این است که به اندازه‌ای که سازمان قابلیت دارد و رسانه ظرفیت دارد به نفع سازمان از آن استفاده کند.

داربام در ادامه خاطرنشان کرد: آگاه شدن از سازمان خود و ظرفیت رسانه‌ها و آگاه کردن مردم مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه گفت: رسانه‌ها باید برای آگاهی مخاطبان خود با روابط عمومی‌ها تعامل دو سویه برقرار کنند و خود را بی‌نیاز از روابط عمومی ندانند.

داربام اذعان کرد: رسانه‌های جمعی دارای شرایطی هستند مثل دسترسی آسان، دستیابی به قضاوت و داوری مردم و سرعت انتشار که در این رابطه روابط عمومی‌ها باید منافع سازمان خود را از زبان رسانه‌ها منتشر کنند که این کار باعث تغییر نگرش مخاطبان و قبول برنامه‌های انتشار یافته می‌شود.

وی عدم تخصص نیروها، نبود انگیزه، مطلق‌گرایی مدیران و نگاه سنتی آنها به روابط عمومی، نداشتن تعامل قوی با رسانه‌ها و خبرنگاران را از مهم‌ترین اشکالات وارده به روابط عمومی‌ها دانست و گفت: یک‌سو نگری برخی روابط عمومی‌ها که فقط اهداف درون سازمانی را دنبال می‌کنند از دیگر عوامل رکود روابط عمومی است.

داربام از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی‌های شهرستان کهگیلویه برای آشنایی آن‌ها با فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی با حمایت اداره ارشاد شهرستان کهگیلویه خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول