اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد انجام می‌شود

برگزاری نخستین شب‌های خاطره طنز دفاع مقدس در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: نخستین شب‌های خاطره طنز دفاع مقدس که درس‌های زیبایی را به همراه دارد، به مناسبت سوم خرداد در پنج شهر استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین شب‌های خاطره طنز دفاع مقدس در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی ابوالحسنی چهارشنبه شب در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد یوم‌الله دفاع مقدس است.

وی افزود: مقاومت مردم در خرمشهر در جنگ‌های معاصر بی‌بدیل است.

ابوالحسنی با بیان اینکه اهمیت خرمشهر به علت مقاومت و آزادی این شهر است، عنوان کرد: مقاومت، ایثار و پیروزی در این روز خلاصه شده است.

وی به استقبال چند هزار نفری مردم کرمان و به ویژه جوانان از پیکر پاک شهید گمنام در هفته گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این استقبال باشکوه تکلیف بیشتری را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر ما مقرر می‌کند.

ابوالحسنی با تأکید بر اینکه فرهنگ شهدا را باید جدی بگیریم، بیان کرد: شهید ناصر فولادی، شهید حمید ایرانمنش و شهید محمدتقی ابوسعیدی از جمله سرداران کرمانی عملیات بیت‌المقدس هستند.

وی گفت: ستاد بزرگداشت روز سوم خرداد وظیفه دارد تا با هم‌فکری و هم‌اندیشی اعضا در راستای اجرای برنامه‌های جدید در این روز گام بردارد.

ابوالحسنی با اشاره به برگزاری شورای اداری استان کرمان در محل گلزار شهدا به مناسبت روز سوم خرداد در سال گذشته خواستار تکرار این برنامه طی سال جاری شد و اظهار داشت: این نوع برنامه‌ها فعالیت‌های عمیقی است که می‌تواند تأثیر خود را در جامعه بر جای گذارد.

وی با بیان اینکه تاکنون خاطرات طنز دوران دفاع مقدس به صورت جدی مطرح نشده است، گفت: نخستین شب‌های خاطره طنز دفاع مقدس که درس‌های زیبایی را به همراه دارد، به مناسبت سوم خرداد در پنج شهر استان کرمان برگزار می‌شود.

ابوالحسنی برگزاری نخستین کنگره شهدای تبلیغات، راه‌اندازی سایت جامع شهدای کرمان با عنوان گنجینه نور، رونمایی از سردیس شهید یونس زنگی‌آبادی در گلزار شهدای کرمان، تجلیل از خانواده‌های عملیات بیت‌المقدس را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان کرمان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس 6 هزار رزمنده به شهادت رسیدند، بیان کرد: در این عملیات 6 هزار و 500 مترمربع از خاک کشور آزاد شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول