اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

آشنایی جوانان مسجدی با فضای مجازی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه در همایش تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: دشمن هجمه فرهنگی را از فضای مجازی آغاز کرده که باید جوانان مسجدی را با این فضا آشنا کنیم.

آشنایی جوانان مسجدی با فضای مجازی ضروری است

به  گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی در همایش تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های کهگیلویه و چرام اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روند رو به رشدی از لحاظ کمی و کیفی دارند.

فرماندار کهگیلویه افزود: این کانون‌ها به لحاظ جنس و نوع کار و تلاشی که در جهت اعتلای فرهنگ دینی می‌کنند، بسیاری از رفتارهای صحیح را در جامعه نهادینه خواهند کرد.

رضایی با بیان این‌که تا رسیدن به نقطه مورد نظر خیلی فاصله داریم، گفت: با افزایش امکانات و با وجود ظرفیت‌هایی که در این کانون‌ها وجود دارد به اهداف والاتری دست خواهیم یافت.

رضایی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان ما با تمام توان به مقابله با ایمان و معنویت‌گرایی برخاسته‌اند و سعی در تخریب نیروهای جوان و قصد شست‌وشوی مغزی آنها را دارند.

این مسئول بیان داشت: کانون‌های مساجد از مکان‌هایی هستند که به علت تعامل با بدنه جامعه و به خصوص جوانان خواهند توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان ما را خنثی و جوانان را در مسیر معنویت و تقویت بنیه فکری و اعتقادی سوق دهند.

*جوانان مسجدی را با فضای مجازی آشنا کنیم

رضایی در ادامه عنوان کرد: با تخصصی شدن برنامه‌های کانون‌های مساجد باید سعی شود در قالب سیاست‌های مدون و از پیش تعیین شده حرکت کرد.

این مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: باید برنامه‌های کانون را به سمت خانواده‌ها و بیرون از مساجد سوق داد و میدان بیشتری را زیر پوشش قرار دهیم تا عرصه را بر دشمن تنگ کرده و به عقب برانیم.

رضایی افزود: داشته‌های فرهنگی ما در حدی است که باید به سمت دشمن هجوم بریم و مسجد می‌تواند کانونی برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی ما به همه دنیا باشد.

رضایی اضافه کرد: با توجه به این‌که دشمن بیشترین هجمه را از فضای مجازی شروع کرده، می‌طلبد که ما جوانان مسجدی را با فضای مجازی آشنا کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول