اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید دشتستان خبر داد

گردآوری آثار شهدا و جانبازان دشتستان در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید دشتستان از چاپ کتاب و گردآوری جامع آثار شهدا و جانبازان این شهرستان در فضای مجازی خبر داد.

گردآوری آثار شهدا و جانبازان دشتستان در فضای مجازی

کامبیز یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهدا و جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن جامعه و کشور دارند و زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان امری مهم است.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه مسئولان و مردم در همه ایام است و باید با این کار دین خود را به شهدای پرافتخار ادا کنیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی بنیاد شهید دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سازمان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ‌سازی این مکتب در بین اقشار مختلف جامعه است.

یگانه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند" زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" یادآور شد: اگر فرهنگ شهادت را گسترش دهیم دشمنان در تهاجم فرهنگی با شکست مواجه می‌شوند.

وی از چاپ کتاب و گردآوری جامع آثار شهدا و جانبازان در فضای مجازی خبر داد و گفت: اداره بنیاد شهید دشتستان، آثار شهدا و جانبازان 70 درصد شهرستان دشتستان را به صورت کتاب چاپ کرده و مصاحبه و آثار شهدا و جانبازان نیز در فضای مجازی گردآوری شده و به صورت مرجع در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: جمع‌آوری آثار آزادگان شهرستان که 147 نفر هستند را نیز شروع کرده‌ایم که در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

یگانه اذعان داشت: این سازمان با برگزاری یادمان‌های مختلف بین مردم و اقداماتی در راستای پاسداری از خون شهدا، می‌کوشد این حرکت و هدف مهم در بین مردم به تبعیت از نهضت عاشورای حسینی به صورت خودجوش انجام شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول