اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار رئیس پلیس فتای خراسان شمالی:

مراقب افراد کلاه‌بردار در اینترنت و فضای مجازی باشید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای خراسان شمالی نسبت به مراقبت شهروندان برای جلوگیری از کلاه‌برداری شیادان در اینترنت و فضای مجازی تاکید کرد.

مراقب افراد کلاه‌بردار در اینترنت و فضای مجازی باشید

الله‌وردی یلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه افراد سودجو اخیراً با خریدهای اینترنتی قصد کلاه‌برداری از شهروندان را با این شیوه دارند، خواستار هوشیاری شهروندان در این زمینه شد.شهروندان نباید فریب این‌گونه از افراد سودجو را با نیت خرید اینترنتی کالا بخورند.

یلی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان طی روز های اخیر موفق شدند فردی را که با استفاده از این فضا اقدام به اخاذی و کلاه‌برداری به این شیوه می‌کرد شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه یکی از جرائم مهمی که در سال‌های اخیر در فضای تولید و تبادل اطلاعات روی می‌دهد را کلاه‌برداری از طریق ارسال پیامک عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی اظهار داشت: این شیوه از سوی افراد کلاه‌بردار برای سر کیسه کردن مردم در پیش گرفته شده که بعضاً مورد غفلت شهروندان قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: باید کارت و شماره رمز عابر بانک همواره در نزد شهروندان محفوظ مانده و از انتشار اطلاعات آن به شیوه مختلف جلوگیری شود.

جرائم اینترنتی و کلاه‌برداری به شیوه ارسال پیامک و در فضای اینترنت از جمله جرائمی بوده که طی سال‌های اخیر در استان افزایش یافته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول