اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

تولید علم تنها از راه مطالعه میسر می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: دستیابی به مرزهای علمی و تولید علم جز از راه مطالعه میسر نخواهد شد.

تولید علم تنها از راه مطالعه میسر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان پیش از ظهر امروز در جمع روحانیان این شهرستان، اظهار داشت: روحانیان، مبلغین اعزامی، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی متقاضیان کتاب‌های کتابخانه تبلیغات اسلامی این شهرستان هستند.

وی با ارزیابی مطلوب استقبال مردم از این کتابخانه‌، تأکید کرد: 70 درصد مراجعین کتابخانه جوان و نوجوان هستند.

الهیان با بیان اینکه 4 هزار جلد کتاب در موضوع‌های فرهنگی، مذهبی، ادبیات، تاریخ، تفسیر قرآن و اهل‌بیت‌(ع) در کتابخانه تبلیغات اسلامی وجود دارد، گفت: به‌ منظور دسترسی آسان مراجعان به کتابخانه باید کتاب‌ها شماره‌گذاری شده و بر اساس موضوع و شماره در کامپیوتر ثبت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی کرد: با اطلاع‌رسانی و شماره‌گذاری کتاب‌ها امسال تعداد مراجعین به کتابخانه به یک هزار نفر افزایش یابد.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: در گذشته شاخص قدرتمندی کشورها، در قدرت نظامی و اقتصادی خلاصه می‌‌شد، ولی در عصر امروز ملاک و معیار اصلی در تبدیل شدن به قدرت برتر دانایی است.

الهیان با اشاره به اینکه افزایش سرانه مطالعه و ارتباط با کتاب در ارتقای سطح دانایی مردم موثر است، بر ضرورت نهادینه ‌شدن فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه درنوردیدن مرزهای علمی و تولید علم جز از راه مطالعه میسر نخواهد شد، تصریح کرد: اگر نیم نگاهی به تاریخ کشورمان بیاندازیم، خواهیم دید که کشور ما از دیرباز در حوزه‌ فرهنگ و هنر پیشینه‌ بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول