اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد:

دغدغه معلم ارتقای کرامت انسانی در جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد گفت: دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی استوار باشد.

دغدغه معلم ارتقای کرامت انسانی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید ابراهیم شبیری عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان منتخب آموزشگاه‌ها، بازنشستگان، مدیران مدارس ناحیه 4 مشهد در محل تالار ابن هیثم تربیت معلم شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: کسب رتبه اول و دومی کنکور 90 و کسب مدال‌های المپیاد از دستاوردها و تلاش معلمان ناحیه 4 است.

شبیری افزود: دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن پیدا نکند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 خراسان رضوی خاطر نشان کرد: رسالت راستین معلم، رسالت پاک انبیاست، معلم، آنگاه که جز انسان‌سازی و کمال بخشیدن هدفی ندارد، همسایه انبیاست.

شبیری تصریح کرد: رسول راستی و درستی و سفیر صداقت و سرفرازی است و معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می‌رساند.

وی ادامه داد: خدا معلم است و 124 هزار رسول، همه اولیا و پاکان و برگزیدگان، که قله‌های آفتابی و دور دست‌های روشن را فرا چشم انسان می‌نشانند جزو معلمان هستند و اگر ما قدردان معلم نباشیم، خوبی، زیبایی، عظمت و فضیلت را نادیده گرفته‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول