اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون صورت گرفت

کمک 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز کاشانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان از کمک 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز این شهرستان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

کمک 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس کتابچی پنجشنبه‌ شب در جمع خیران این شهرستان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ساخت چهار باب مدرسه با 55 کلاس و چهار سالن ورزشی آغاز شده که 30 میلیارد ریال اعتبار آن توسط خیران و 30 میلیارد ریال دیگر آن توسط دولت تأمین شده است.

این مسئول اضافه کرد: طی 21 سال گذشته علاوه بر 950 کلاس، 133 سالن‌ ورزشی، اجتماعات و نمازخانه و همچنین 52 آموزشگاه و 136 اتاق اداری توسط 108 خیر مدرسه‌ساز احداث شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان بیان داشت: طی این مدت 95 هزار و 359 مترمربع زمین توسط 31 خیر برای امر مدرسه‌سازی اهدا شده است.

کتابچی افزود: از 104 هزار و 843 مترمربع زیربنای اختصاص یافته برای ساخت مدرسه 75 هزار و 509 مترمربع توسط خیرین و بقیه توسط دولت تأمین شده است.

وی با تأکید بر لزوم مدرسه‌سازی در کاشان عنوان کرد: در حال حاضر 470 کلاس در شهر کاشان و 57 کلاس در روستاهای این شهرستان تخریبی بوده و 72 مدرسه در کاشان و 18 مدرسه در روستاهای این شهرستان نیاز به مقاوم‌سازی دارد که این امر بیانگر لزوم تداوم نهضت مدرسه‌سازی در این شهرستان است.

دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کاشان با حضور 108 خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول