اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

89 مدرسه کاشان تخریبی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته در عرصه مدرسه‌سازی 89 مدرسه این شهرستان تخریبی است.

89 مدرسه کاشان تخریبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای پنجشنبه شب در مراسم افتتاح آموزشگاه علامه محسن فیض کاشانی اظهار داشت: بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای موجود 70 مدرسه این شهرستان احتیاج به مقاوم‌سازی دارد.

وی با اشاره به ساخت 80 مدرسه طی سال‌های اخیر، بر ساخت 100 باب مدرسه جدید در کاشان به منظور مطلوب‌سازی فضای آموزشی شهرستان تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با گرامیداشت یاد خیر مدرسه‌ساز مرحوم حاج علی اکبری تصریح کرد: کلنگ ساخت آموزشگاه علامه محسن فیض کاشانی به همت این خیر ارجمند از سال 85 زده شد و  از مهرماه سال‌جاری به عنوان دبیرستان پسرانه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی این آموزشگاه در مجموع با 8 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده که میزان مشارکت خیر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال و سهم دولت 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

حنطه‌ای در ادامه از افتتاح یک باب مدرسه و سه سالن ورزشی تا پایان ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: مدرسه عباس‌زاده با حدود 700 میلیون تومان اعتبار و سالن‌های ورزشی دبیرستان‌های نجفی، طباطبایی و کاشانی‌پور با حدود 2 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شعار مدرسه‌سازی نیاز دیروز، امروز و فردا است، متذکر شد: گرچه طی 10 سال گذشته خدمات چشمگیری در عرصه مدرسه‌سازی در کاشان صورت گرفته، اما این نیاز همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول