اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران:

خیرین مدرسه‌ساز در مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار مازندران و معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، خیرین مدرسه‌ساز استان تجلیل شدند.

خیرین مدرسه‌ساز در مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، استاندار مازندران در چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران به ابتکار ارزشمندی که سال‌ها از سوی سازمان نوسازی مدارس، توسعه و تجهیز کشور در استان‌ها به همت خیران مدرسه‌ساز انجام می‌شود پرداخت.

سید علی‌اکبر طاهایی با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز شرکای عرصه تعلیم و تربیت هستند، اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز با رویکرد علمی برای توسعه علم در جامعه گام برمی‌دارند که این نیات خیر ستودنی است.

طاهایی تصریح کرد: توجه خیران مدرسه‌ساز به احداث فضاهای آموزشی گامی است برای رفع کاستی‌های این بخش و با این روند شاهد روزی هستیم که حتی یک مدرسه نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی نباشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در کنار خیران مدرسه‌ساز دولت بخشی از کار را بر عهده گرفته است، اضافه کرد: دولت برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، عرصه تعلیم و تربیت اعتباری را نیز اختصاص داده است.

وی به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مجهز شدن دانش‌آموزان به فناوری نوین اطلاعاتی ضروری است و در اجرای طرح تحول بنیادین هوشمندسازی مدارس در اولویت فعالیت‌ها قرار گرفت.

طاهایی متذکر شد: خیران مدرسه‌ساز با نیات خیر رویکرد خود را به سمت تجهیز و توسعه هوشمندسازی کلاس‌های درس سوق دهند.

استاندار مازندران به تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی علیه کشور اشاره کرد و گفت: وزیر نفت اعلام کردند که دو تهدید در تهدیدهای اخیر به طور جدی متوجه نظام شد که در گذشته سابقه نداشت.

این مسئول متذکر شد: دشمن در تهدید‌های اخیر تحریم نفت و فروش تجهیزات نفتی را هدف گرفت.

وی در سخنانش به توانمندی دانشمندان ایرانی در مقابله با تحریم‌های دشمن پرداخت و اذعان داشت: دانشمندان کشور با اعتماد به نفس و آموزش‌هایی که در همین فضاهای آموزشی که از طریق شما خیران احداث شد می‌توانند کاستی‌های کشور را برطرف کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول