اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان:

گلستان 996 خیر مدرسه‌ساز ‌دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان گفت: 996 خیر مدرسه‌‌ساز در گلستان وجود دارد.

گلستان 996 خیر مدرسه‌ساز ‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین کمیلی عصر چهارشنبه در جمع اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اظهار داشت: 996 خیر مدرسه‌ساز در گلستان وجود دارد که 507 نفر مرد، 339 نفر زن، مؤسسات و شخصیت‎های حقوقی 143 مورد، و هفت خیر خارج از کشور که یک زن و 6 مرد هستند.

وی افزود: بیشتر خیران بومی گلستان زمین اهدا کرده‎اند و خیران غیربومی کمک‎های نقدی داشته‎اند که در مجموع تاکنون 17 هزار کلاس در گلستان توسط خیران ساخته شده است.

کمیلی با اشاره به طرح هر کارمند یک هزار تومان برای کمک به ساخت مدرسه،که از سوی معاون استاندار به تمام ادارات ابلاغ شد خاطر نشان کرد: در این طرح بنا بود که هر کارمند در ماه یک هزار تومان از حقوق خود را به امر مدرسه‌سازی اختصاص دهد که این مبلغ در هر ماه حدود 35 میلیون تومان می‎شد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز گلستان با بیان اینکه متاسفانه کارمندان در این طرح چندان ما را یاری نکردند یادآور شد: در مجموع سال گذشته تنها 8 میلیون و 200 هزار تومان در این طرح جمع‎آوری شد که اگر همه کارمندان از این طرح استقبال می‎کردند این رقم به 280 میلیون تومان می‎رسید.

وی تاکید کرد: از این 8 میلیون تومان کمک جمع‎آوری شده، 6 میلیون تومان آن را معلمان آموزش و پرورش و 800 هزار تومان نیز کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اهدا کرده‎اند.

کمیلی خاطر نشان کرد: اگر یک خیر مدرسه‌ساز 30 درصد از ساخت یک مدرسه را کمک کند می‎تواند نام مدرسه را به نام خودش به ثبت برساند تا آن اسم برای همیشه جاودان باشد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز گلستان اذعان داشت: مدرسه‌سازی با باقیات و صالحات جاودانه است و هدف ما در این مجمع این است که مشارکت در امر مدرسه‌سازی در سبد خانوار هر گلستانی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول