اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

سالن ورزشی اسلام‌آباد میاندرود امسال تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن ورزشی اسلام‌آباد میاندرود در سال جاری خبر داد.

سالن ورزشی اسلام‌آباد میاندرود امسال تجهیز می‌شود

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در اسلام‌آباد، این سالن را چهارمین سالن مورد استفاده در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار میاندرود از ساخت و تجهیز 9 سالن ورزشی روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: این سالن‌های ورزشی در روستاهای لالیم، ماکران، ولوجا، اسلام‌آباد، بزمین‌آباد و دو سالن ورزشی در روستای اسرم در حال ساخت و یا تجهیز هستند.

وی این سالن را یکی از این 9 سالن اعلام کرد که توسط سازمان توسعه اماکن ورزشی کشور ساخته شده است.

این مسئول تجهیز روستاها به اماکن ورزشی را موجب جلوگیری از مهاجرت معکوس به شهرها عنوان کرد و افزود: با توجه به آمار بالای قهرمانان ملی و جهانی از روستاهای مازندران ساخت این اماکن می‌تواند به رشد ورزش در سطوح بالا نیز کمک کند.

به گزارش فارس، سالن ورزشی اسلام‌آباد میاندرود از سال 1375 یعنی 15 سال پیش کلنگ احداث سالن فوتسال برای نخستین بار با حضور مسئولان وقت در زمین اهدایی مرحوم حسین امیری به زمین زده شد.

هرچند تا سال‌‌های اخیر هیچ اقدامی برای شروع ساخت و ساز این سالن صورت نگرفت تا واقف در زمان حیات خود شاهد ورزش جوانان در این سالن باشد، اما در سال 1385 این مسئله تا حدی تحقق یافت و عملیات ساخت این سالن ورزشی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع شروع شد.

با ارتقای میاندرود به شهرستان این روند سرعت بیشتری به خود گرفت با توجه به وجود برخی کاستی‌ها در این مورد فرماندار میاندرود قول مساعد داد تا با پیگیری این موضوع و اختصاص بودجه این سالن را تکمیل کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول