اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

تلاش‌های دولت تایباد را به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تایباد گفت: تلاش‌های چشمگیر دولت نهم و دهم این شهرستان را به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است.

تلاش‌های دولت تایباد را به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمد عارف عارفی عصر امروز در سخنانی کوتاه پیش از سخنرانی رئیس‌جمهور با اشاره به خواسته‌ها و نیازهای شهرستان مرزی تایباد به پیشینه تاریخی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های چشمگیر دولت نهم و دهم این شهرستان را به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد افزود: با توجه به اینکه عمده فعالیت‌های مردم این شهرستان کشاورزی است، قهر 14 ساله طبیعت مشکلات این بخش را افزایش داده اما خدمات دولت تا حدودی این مشکلات را برطرف کرده است.

وی با اشاره به حضور مردم شهیدپرور تایباد در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به شهرستان تایباد که 104 شهید و جاویدالاثر را تقدیم این نظام و انقلاب کرده مایه خیر و برکت باشد.

فرماندار شهرستان تایباد افزود: امروز خواسته تمام مسئولان و مردم شهرستان تایباد که در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های این نظام، ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و منطقه ویژه معدنی است.

وی گفت: امیدواریم دولت هر چه سریع‌تر در راستای توسعه این شهرستان مصوبه منطقه اقتصادی دوغارون و منطقه ویژه معدنی را به اجرا بگذارد تا مشکلات اساسی این منطقه از قبیل اشتغال، مسکن و سایر معضلات جوانان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول