اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان خبر داد

راهیابی 4 تنیسور کرمانی به لیگ دسته یک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان گفت: پس از انجام مسابقات آزاد قهرمانی بزرگسالان در کرمان چهار تنیسور به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور راه یافتند.

راهیابی 4 تنیسور کرمانی به لیگ دسته یک

محسن بهرامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقات آزاد بزرگ‌سالان کرمان بین 30 تنیسور از شهرستان‌های مختلف استان کرمان از جمعه آغاز شد و با اتمام آن چهار نفر برتر و راه‌یافته به لیگ دسته یک کشور مشخص شدند.

وی افزود: علی جوانمرد، معین لطیفی، حامد ثمره مرادی از شهر کرمان و وحید خادم‌الحسینی از رفسنجان نفراتی هستند که جواز حضور در رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

بهرامی تصریح کرد:‌ این نفرات به همراه عباس دهقانی، میلاد ناظمی، صالح ملکی و محمدحسین جمالی که پیش از این به لیگ دسته یک راه پیدا کرده بودند، تیم کرمان را در رقابت‌های باشگاهی کشور همراهی می‌کنند.

وی بیان داشت: کرمان توانایی بالایی در تنیس روی میز دارد و با حمایت‌هایی که تا کنون از این ورزش صورت گرفته می‌توانیم همانند سال‌های قبل نفرات ثابتی در تیم ملی داشته باشیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان به همکاری نزدیک آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان در راستای ارتقای ورزش اشاره کرد و گفت:‌ از زمانی که در آموزش و پرورش معاونتی با عنوان تربیت بدنی راه‌اندازی شده در کرمان محمود محمودی‌نیا عهده‌دار این سمت است و تلاش‌های فراوانی برای ارتقای ورزش و به ویژه تنیس روی میز انجام داده است.

بهرامی گفت: تعامل مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین تربیت بدنی آموزش و پرورش منجر به این شده که بتوانیم تا کنون چهار پایگاه تنیس روی میز را در نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان و همچنین در شهرستان‌های بم و رفسنجان راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین چهار پایگاه تنیس روی میز دیگر در سایر شهرستان‌ها در حال راه‌اندازی داریم که این اقدامات تا کنون در تنیس روی میز استان کرمان سابقه نداشته است.

بهرامی گفت: راه‌اندازی پایگاه‌های تنیس روی میز انگیزه ورزشکاران حاضر در این رشته را دو چندان می‌کند و موجب بروز و شکوفایی استعدادها و همچنین شناسایی آنها و حضور در رقابت‌های مختلف ملی و جهانی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول