اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج خواهران شوشتر:

برنامه‌های فرهنگی هفته زن باید بر سیره حضرت زهرا تأکید داشته باشد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران شوشتر گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته زن در شوشتر بر اساس سیره حضرت زهرا(س) طراحی شده است.

برنامه‌های فرهنگی هفته زن باید بر سیره حضرت زهرا تأکید داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، لاله پورعوض صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: این ایام فرصتی است تا مروری بر سیره زندگی حضرت زهرا (س) در همه ابعاد داشته باشیم و به این دلیل تلاش شده است تا برنامه‌ها بر اساس سیره حضرت زهرا(س) طراحی شود.

وی افزود: سیره حضرت زهرا(س) باید در جامعه بازخوانی شود و خانواده‌ها از شخصیت این بانوی نمونه اسلام درس بگیرند و در زندگی این درس‌ها را اجرایی کنند.

جانشین حوزه خواهران حضرت زینب (س)  تصریح کرد:‌ هفته گرامیداشت مقام زن، تکریم شخصیت والای آن حضرت، تحقق آرمان‌های امام راحل و ارزش نهادن به مقام والای زن به‌عنوان پایه و ستون اساسی خانواده و جامعه در اسلام است.

پورعوض خاطر نشان کرد: با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن، ادامه داد: ارتقای سطح بینش و بصیرت و معارف مخاطبان در زمینه سیاسی اجتماعی و هدایت افکار، نشر و ترویج شاخصه‌های دینی، اجتماعی، سیاسی الگوی برتر همچون حضرت امام  خمینی(ره)، تعیین شیوه مبارزاتی حضرت زهرا (س) در مقابله با جنگ نرم و براندازی از جمله اهداف برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن است.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد تا زنان جامعه اسلامی الگویی همچون حضرت زهرا(س) را همیشه نصب‌العین خود ببینند و به این دلیل باید در راستای شناخت این بانوی مکرم اسلام برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه آنچه غرب و تفکرات فمنیسم از آن می‌ترسد زن مسلمان ایرانی با الگوی فاطمی است، افزود:‌ زن مسلمان در عمل به سیره حضرت فاطمه(س) شجاع و آزادی‌خواه است.

پورعوض خاطر نشان کرد: اسلام بهترین دین و حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای جامعه اسلامی است و باید در این باره تلاش کنیم تا همه اعم از زن و مرد به این بانوی مکرم اقتدا کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن از 21 تا 29 اردیبهشت برگزار می‌شود، متذکر شد: جشن‌های متعددی در پایگاه‌های بسیج خواهران در سطح شهرستان شوشتر در نظر گرفته شده است که تلاش می‌شود تا این برنامه‌ها علاوه بر شاد بودن آموزنده و فرهنگ‌ساز باشند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 14 عنوان برنامه در این هفته،گفت: مسابقه پیامکی، جشن میلاد، ختم تسبیحات حضرت زهرا (س)، دیدار با زنان و مادران نمونه، جشن میلاد توسط پایگاه‌ها، نمایشگاه زنان کار آفرین در عرصه تولیدات خانگی از جمله برنامه‌های بسیج خواهران در هفته گرامیداشت مقام زن است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول