اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

زنان جامعه اسلامی در همه امور حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: زنان جامعه اسلامی شایسته است در همه امور حضرت زهرا الگوی خود قرار دهند.

زنان جامعه اسلامی در همه امور حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: توجه به دستگاه‌های خیریه مانند هلال احمر و کمیته امداد می‌تواند نیاز افراد نیازمند را برطرف کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف هلال احمر تلاش برای تسکین آلام بشری است.

شریعتی‌تبار گفت: هلال احمر به عنوان یک سازمان جهانی دنبال تعامل ملت‌هاست.

وی گفت: در زمستان گذشته سازمان توانست بیش از 20 هزار نفر را در تربت‌حیدریه اسکان بدهد.

شریعتی تبار در ادامه همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و ضمن گرامیداشت روز زن و تولد حضرت زهرا(س) گفت: خداوند به پیامبر می‌فرماید به شما کوثر عطا کردم کوثر که مایه خیر و برکت کثیر است و دشمنان دین شما و راه و روش شما مقطوع به فنا هستند و دین شما به برکت کوثر تا قیامت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: زهرا در حجاب و عفاف و در زهد و پارسایی و دفاع از ولایت و امامت و ارزش‌های ولایی بی‌همتاست و زنان جامعه اسلامی شایسته است در همه امور حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به یکصدمین سفر رئیس‌جمهوری و هیئت‌دولت به خراسان رضوی گفت: این سفرها سبب روحیه شادی و نشاط جامعه و صمیمت بین دولتمردان و مردم می‌شود.

وی ادامه داد: مردم دلدار ولایت‌مردان هستند و مقام معظم رهبری تاکید کردند در این سفرها هیئت دولت قول‌هایی که نمی‌توانند اجرا کنند را به مردم ندهند.

امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: امیدواریم دولتمردان با توکل بر حرکت در خطوط ولایت در انجام خدمت صالح مورد توفیق قرار بگیرند زیرا تا وقتی قدردان ولایت باشید استکبار و بدخواهان پرچم کوثر هر چند هم توطئه کنند، تاثیری ندارد.

شریعتی‌تبار گفت: لازمه شکوفایی انسان عبودیت و یگانه پرستی است و اگر عدالت نباشد ارزش‌ها و احکام و آرمان‌های الهی محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول