اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوارگرمسیری:

حضرت زهرا(س) همیشه و برای همه الگوست

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوارگرمسیری گفت: حضرت زهرا(س) همیشه زمان برای همه مردان و زنان الگو به شمار می‌آید.

حضرت زهرا(س) همیشه و برای همه الگوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت الاسلام محمدجواد حسینی‌منش صبح امروز در مراسم گرامیداشت جایگاه زن در این منطقه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) برای همه الگو به شمار می‌آید و مردان باید از این الگوی بارز جهان اسلام درس‌های بیشتری بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا(س) در نظام آفرینش و نقش بارز آن حضرت در دفاع از ولایت و امامت و الگو بودن ایشان برای جامعه زنان سخن گفت و افزود: حضرت زهرا(س) به یک قشر و یا جنسیت خاص مربوط نیست بلکه الگویی برای همه زمان و برای همه است.

حسینی‌منش درباره جایگاه مادر در اسلام اظهار داشت: جایگاه مادران در خانواده، جایگاه بسیار ارزشمندی است که این حقیقتا غیر قابل انکار است و همه باید به پاسداشت تلاش‌های مادر دست مادرانمان را ببوسیم.

وی افزود: مادر یک خانواده، محوریت یک سیستم نظام‌مند است که بر پایه‌ی آن جامعه شکل می‌گیرد همان‌گونه که زهرا(س) مرضیه در زمان و دوران خود محوریت جامعه ولایی را بر عهده داشتند.

در ادامه‌ مراسم پس از اجرای چند برنامه  متنوع با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مربیان دارالقرآن مرحوم روح الله دارایی و کسانی که نام و القاب زیبای فاطمه را داشتند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول