اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار بویین‌زهرا صورت گرفت

افتتاح کلانتری محمدآباد بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: کلانتری محمدآباد بخش مرکزی بویین‌زهرا با حضور فرماندار این شهرستان و با اعتبار 700 میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح کلانتری محمدآباد بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، فرماندار بویین‌زهرا عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه کلانتری انتظامی روستای محمدآباد از توابع بخش مرکزی بویین‌زهرا با اشاره به اهمیت بحث امنیت در جامعه و لزوم تلاش همگانی برای ایجاد جامعه‌ای سالم و پاک اظهار کرد: نهادهای نظارتی و امنیتی در یک سوی قضیه و مشارکت عموم شهروندان از سوی دیگر همواره لازمه برقراری جامعه‌ای باثبات و امن است.

ابوالفضل طاهرخانی اضافه کرد: باید تلاش کینم تا در هیچ‌یک از شهرها و استانهای کشور بی‌نظمی وجود نداشته باشد زیرا در غیر اینصورت مردم متحمل فشار و رنجش اجتماعی می‌شوند.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه امروز حفظ و نگهداری از حریم خصوصی و خانوادگی اشخاص بسیار مهم و جدی است، تصریح کرد: همیشه افرادی در جامعه وجود دارند که با ایجاد بی‌نظمی درصدد ایجاد جامعه‌ای ناامن و بی‌هویت هستند اما هوشیاری و اتحاد مردم هرگز چنین اجازه‌ای را به شخص و یا گروهی نمی‌دهد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی برای جامعه پایدار و سالم از نهاد خانواده آغاز می‌شود، بیان کرد: والدین موظف هستند تا با تربیت اسلامی فرزندان خود زمینه گرایش آنها به عرصه‌های دینی و اجتماعی سالم را فراهم کنند.

وی افزود: اگر امروز جوانان و نوجوانان با ابزار و دستگاه‌های منحرف دشمنان به بیراهه کشیده شوند، قطعا جامعه کنونی ما نیز دچار آسیب و معضلات جدی می‌شود.

فرماندار بویین‌زهرا حضور مأموران نیروی انتظامی به عنوان حافظان اصلی امنیت و پاسبانان جان و نوامیس مردم را بسیار مهم و جدی برشمرد و عنوان کرد: ما وظیفه داریم که هرگز لطف و زحمات مجموعه زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی را فراموش نکنیم.

طاهرخانی با بیان اینکه جامعه اسلامی وابسته امنیت پایدار است، تصریح کرد: قطعا با هوشیاری و روحیه شجاعتی که در شهروندان وجود دارد، شاهد جامعه‌ای توسعه یافته و پایدار خواهیم بود.

وی نقش نهادها و مراکز فرهنگی و اجتماعی را در تربیت هرچه بیشتر و بهتر جوانان مفید و ضروری ارزیابی و اذعان کرد: در هیچ ملتی مشاهده نمی‌شود که تربیت فرزندان برای اجتماع فردا وجود نداشته باشد، بلکه همه جوامع تلاش می‌کنند تا با تربیت ویژه جوانان و نوجوانان آنان را برای آینده‌ای بهتر و روشن‌تر آماده کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به نقش ویژه دولت در اثربخشی تربیت اسلامی و اجتماعی فرزندان تصریح کرد: مسئولان و رؤسای قوای کشور موظف هستند تا با اجرای ایده‌های مطلوب و جذاب زمینه گرایش جوانان جامعه به سوی معنویت و اخلاق اسلامی را مهیا کنند.

طاهرخانی در خاتمه ضمن قدردانی ویژه از رسول حسین‌آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا بر ادامه فعالیت‌های اجتماعی و حراست از امنیت عمومی شهروندان تأکید کرد.

700 میلیون ریال برای ساخت کلانتری انتظامی روستای محمدآباد بخش مرکزی بویین‌زهرا که چهار ماه برای تکمیل و راه‌اندازی آن وقت صرف شده، هزینه شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول