اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‏های صنعتی استان تهران خبر داد

افزایش 11 برابری صاحبان صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران از افزایش 11 برابری صاحبان صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه خبر داد.

افزایش 11 برابری صاحبان صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا مروتی ظهر امروز در جلسه‏ای که به منظور تأمین برق شهرک صنعتی "علی‏درّه" در فرمانداری فیروزکوه تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر، این شهرک صنعتی با وجود بالغ بر 200 هکتار مساحت، از آمادگی کامل برای واگذاری به صاحبان صنایع برخوردار است تا بتوانند با حداکثر ظرفیت خود در این منطقه به فعالیت بپردازند.

وی وجود صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط با حوزه‏های غذایی در شهرستان فیروزکوه را از نقاط مثبت و عطف این شهرستان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران افزود: این واحدها با تقویت و تکمیل زیرساخت‏های موجود می‏توانند به نقطه اوج خود نیز دست یابند.

مروتی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح توسعه در شهرک صنعتی فیروزکوه به مقدار 470 هکتار که از مصوبه‏های هیئت وزیران است، ادامه داد: این اقدام به عنوان طرح توسعه مدّنظر قرار گرفته است.

وی از پیگیری‏های صورت پذیرفته برای تکمیل زیرساخت‏های مراحل قدیم و جدید این شهرک صنعتی از سال 86 در بخش برق خبر داد و افزود: از سال 86  تاکنون زمان زیادی را از دست داده‏ایم و این زمان از دست رفته تنها با همت و همکاری دستگاه‏های مرتبط برای تأمین برق شهرک صنعتی جبران می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی استان تهران از افزایش 11 برابری تعداد صاحبان صنایع متقاضی دریافت زمین از سال 86 تاکنون خبر داد و این موضوع را با توجه به آماده نبودن زیرساخت‏های لازم در بحث تولید بسیار مهم عنوان کرد.

مروتی وجود نیروی انسانی آماده به‏ کار در منطقه فیروزکوه را علاوه بر شرایط مناسب دیگر نظیر خارج بودن از شعاع 120 کیلومتری از جمله مهم‏ترین عوامل استقبال سرمایه‏گذاران از بخش صنعت فیروزکوه عنوان کرد.

وی در خصوص ایجاد پست 63 کیلو ولت برق در فیروزکوه نیز گفت: زمین مورد نیاز این طرح اختصاص یافته و با توجه به اعتبارات دیده شده در این پروژه، بخشی از هزینه به عنوان سهم شرکت شهرک‏های صنعتی از محل اعتبارات موجود لحاظ شده است.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول