اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان:

چهاردهمین مسابقه روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: 20 تا 22 اردیبهشت سال جاری چهاردهمین مسابقه روز فیزیک یادواره شهدای جهاد علمی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

چهاردهمین مسابقه روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

سیدجواد هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقه ملی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان در روزهای 20 تا 22 اردیبهشت سال جاری اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترغیب فعالیت‌های گروهی در حوزه فیزیک برگزار می‌شود و مسابقه به گونه‌ای طراحی شده که افراد در گروه‌های 2 تا 5 نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در مسابقه ملی روز فیزیک سؤال‌هایی تعبیه شده که نیاز به کار فکری گروهی دارد، سؤال‌ها در سطح سال‌های نخست کارشناسی طراحی شده و رقابت‌کنندگان به کتاب و کتابخانه دسترسی دارند چرا که سؤال‌ها عمق زیادی دارند.

معاون فرهنگی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: برگزاری این دست مسابقه‌ها علاوه بر فعالیت علمی یک نشاط و شادابی را در محیط‌های دانشگاهی ایجاد می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که به چه دلیل امسال نام "یادواره شهدای جهاد علمی" نیز همراه نام چهاردهمین دوره مسابقات روز ملی فیزیک آمده است، تصریح کرد: به تازگی اتفاق‌هایی که در جامعه علمی کشور روی داده و ترورهای افراد دانشگاهی توسط عوامل استبداد، دانشگاه‌ها را به خط مقدم مبارزه با دشمنان تبدیل کرده است.

هاشمی‌فر ادامه داد: با این اوصاف در دانشگاه‌ها علاوه بر تحرک علمی، یک جهش جهادی نیز شکل گرفته است به همین دلیل نام این مسابقه را به نام شهدای این راه مزین کرده‌ایم چرا که معتقدیم دانشجویان ما باید علاوه بر نشاط و شادابی علمی یک رویه جهادی نیز داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول