اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشتخوار:

مشکلات صنعت رشتخوار حل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشتخوار خواستار توجه بیش از حد هیئت دولت و به ویژه رئیس جمهور برای توجه هرچه بیشتر به بخش صنعت این شهرستان محروم شد.

مشکلات صنعت رشتخوار حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، حجت‌الاسلام محمد کازری قبل از سخنان رئیس جمهور در شهرستان شهیدپرور رشتخوار ضمن قدردانی از حضور هیئت دولت و رئیس جمهور دراین شهرستان محروم گفت: متأسفانه پرداخت وام‌ها به کشاورزان این شهرستان و تسهیلات کشاورزی به خرده مالکان با مشکلات اساسی روبه‌رو شده است که باید هرچه سریعتر این تسهیلات برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

امام جمعه رشتخوار خاطر نشان کرد: مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) از سال 1385 تاکنون افزایش حقوق نداشته‌اند و بن کالا و عیدی آنها نیز قطع شده است و خواهشمندیم از رئیس جمهور محبوب‌مان که این عیدی برای این مددجویان برقرار شود.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از مصوبات سفرهای استانی در سه دوره قبل در این شهرستان تحقق یافته و مابقی نیز تا پایان دولت خواهشمندیم که هرچه سریعتر برای تحقق آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول