اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کنگان عنوان کرد

توجه به فرهنگ و هنر در کنار توسعه صنعتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان گفت: در کنار توسعه صنعتی به فرهنگ و هنر نیز توجه شود.

توجه به فرهنگ و هنر در کنار توسعه صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حسن مختارزاده بعد از ظهر امروز در مراسم شعرخوانی فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: رشد و توسعه فرهنگی از مسائل مهمی است که در شهرستان کنگان مورد توجه قرار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های مدون در این راستا گام برداشته‌ایم و امیدوار هستیم در کنار توسعه صنعتی به فرهنگ و هنر نیز توجه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: از ویژگی‌های بارز این برنامه‌ریزی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های فرهنگی و همکاری ایشان به منظور برگزاری حداکثری و هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان است.

مختارزاده ادامه داد: اداره آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است که جامعه آماری بزرگی را در خود جای داده و با استفاده مناسب از استعدادها و توان‌های فرهنگی و هنری خود می‌تواند سهمی عمده را در توسعه و پیشرفت فرهنگی شهرستان کنگان ایفا کند که در سال‌های اخیر همکاری مطلوب داشته است.

وی اضافه کرد: تشکیل گروه‌های متعدد فرهنگی توسط نهادهای فرهنگی و صنعتی که در این شهرستان متمرکزند از برنامه‌های مؤثری است که در بهبود سطح فرهنگی شهرستان کنگان مؤثر است و از مسئولان این دستگاه‌ها می‌خواهیم تلاش در این راستا را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز اذعان داشت: آموزش و پرورش عسلویه برنامه‌ریزی خود را در راستای توسعه فضای فرهنگی به موازات توسعه صنعتی به کار گرفته است.

محمد احمدی افزود: در کنار امر مهم آموزش و تعلیم رشد استعدادهای شاعرانه و احساس لطیف دانش‌آموزان و معلمان این منطقه را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام داده‌ایم که برگزاری مراسمات شعرخوانی و شب شعرهای متعدد از این برنامه‌هاست.

شاعران ابراهیم درویشی بخشدار شنبه و طسوح ، عبدالله علی‌پور ، سیروس مهاجرانی، ابراهیم ثابت از فرهنگیان شهرستان کنگان و هادی حیدری و مسلم یوسفی از فرهنگیان منطقه عسلویه با طبع شاعرانه و اشعار زیبای خود به قرائت اشعار خویش پرداختند.

انتهای پیام/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول