اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت

تجلیل از خانواده شهدای شهرری

خبرگزاری فارس: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به همت حوزه هنری شهرستان ری از خانواده شهدای شهرری تجلیل به‌عمل آمد.

تجلیل از خانواده شهدای شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، جشن ریحانةالنبی (ص) برگزار شد و در این مراسم از خانواده شهدای شهرری تجلیل به‌عمل آمد.

این مراسم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط حوزه هنری مرکز ری و با همکاری پایگاه بسیج خواهران مهدی موعود (عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی آقا بابا، استاد حوزه علمیه در جشن ریحانةالنبی (ص) با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) در خانواده و تاثیرگذاری آن بر افراد خانواده پیرامون نماز، حجاب، احترام به والدین، تربیت فرزند سخنرانی کرد.

در ادامه این مراسم تواشیحی توسط گروه حاتم و گروه نورالساجدین برای حضار اجرا شد. در این جشن گزیده‌ای از فیلم‌های کوتاه 100 ثانیه‌ای با موضوع جهاد اقتصادی به نمایش درآمد.

در ادامه این مراسم توسط نماینده حوزه هنری مرکز ری و معاونت فرهنگی پایگاه خواهران مهدی موعود (عج) از خانواده شهدا تجلیل به‌عمل آمد.

این گزارش حاکی است، جشن ریحانةالنبی (ص) با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری ری، زهرا ملکی مدیر مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی و جمعی از فرماندهان بسیج شهرری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول