اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی در باشگاه سپاهان برگزار شد

تجلیل از حرکت جوانمردانه باشگاه سپاهان

خبرگزاری فارس: حرکت جوانمردانه باشگاه سپاهان مورد تقدیر و تجلیل معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان کشور قرار گرفت.

تجلیل از حرکت جوانمردانه باشگاه سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسمی که در باشگاه سپاهان برگزار شد، باقر پیش نمازی از حرکت جوانمردانه باشگاه سپاهان که ناشی از توجه ویژه به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگ پهلوانی در ورزش است تقدیر کرد و به نمایندگی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان که همگی روح اخلاق در ورزش را در بازی مقابل النصر امارات به منصه ظهور رساندند از امید ابراهیمی به دلیل ضربه به توپ در هنگام ضربه پنالتی و از سید مهدی سید صالحی به دلیل حک کردن نام بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) روی پیراهن خود تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

وی همچنین از علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دلیل بروز چنین رفتار شایسته‌ای از تیم فوتبال این باشگاه تقدیر کرد.

رشید خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم حضور داشت.

خدابخش در این مراسم گفت: این حرکت جوانمردانه را به حساب جوان‌های خوب سپاهان می‌گذاریم که تفکر باشگاه از این حرکت جوانمردانه را تجلی دادند.

امید ابراهیمی بازیکن سپاهان نیز اظهار داشت: فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بر پایه جوانمردی است و آن حرکت در بازی النصر تنها مخصوص من نبود و فقط مسئولیت این کار را عهده دار بودم و حرکتی متعلق به تمام ایران اسلامی است.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول