اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

70 قهرمان ملی و بین‌المللی تویسرکان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) 70 قهرمان آسیایی و کشوری سال گذشته تویسرکان در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شدند.

70 قهرمان ملی و بین‌المللی تویسرکان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه به مناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام  زهرا مرضیه(س) از 70 قهرمان آسیایی و کشوری، 53 رئیس و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی و 9 هیئت و مربی ورزشی با حضور معاون ورزش جوانان استان همدان و مسئولان شهرستان تویسرکان تجلیل شد.

معاون ورزش جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان تویسرکان با اشاره به تأثیر ورزش به عنوان عاملی بنیادی در راستای تقویت ارزش‌های اجتماعی و رفتارهای مطلوب انسانی ابراز داشت: ورزش رساترین وسیله برای انتقال پیام، برقراری ارتباط در سطح بین‌المللی در راستای تبادل اندیشه و فرهنگ دینی است.

محمد عیوقیان با تاکید بر اینکه فرهنگ ورزش به مثابه یک اصل باید از ابتدای سنین کودکی و خردسالی در اجتماع نهادینه شود تاکید کرد: روند اجتماعی شدن کودکان با فعالیت‌های اولیه ورزشی آنان آغاز و زمینه رشد و تکامل حرکتی و مشارکتی آنان در جریان زندگی در سطوح متفاوت را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که سلامت و پویایی جامعه سالم در گرو سلامت جسمی و روحی جامعه انسانی است، اذعان داشت: با غالب شدن صنعت ماشینی در زندگی امروز فراگیر شدن این امر در تمام لایه‌های فعالیتی انسان یک واجب ضروری است.

معاون ورزش جوانان همدان با اشاره به اینکه موقعیت کنونی ورزش تویسرکان آن چنان مطلوب نیست، تصریح کرد: جایگاه ورزش این شهرستان با توجه به سابقه درخشان آن در عرصه‌های رقابتی در سطح ملی و فراملی باید ارتقا یابد.

وی از تأسیس پایگاه‌های آمادگی جسمانی و قهرمانی در شهرستان‌های استان همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد بستر رشد ورزش در همه حوزه‌ها با هدف استعدادیابی بیشتر و کیفی‌سازی این مهم در شهرستان‌هایی که از رتبه‌های برتر بیشتری در رده‌های ملی و بین‌المللی برخوردار باشند از این امتیاز بهره‌مند خواهند شد.

عیوقیان در پایان سخنان خود از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان به میزبانی استان همدان در سال جاری خبر داد.   

در پایان از ورزشکاران قهرمان در عرصه‌های بین‌المللی و ملی شهرستان تویسرکان در رشته‌های ورزشی رزمی، سه‌گانه، کنگ‌فو، روستایی، عشایری، گلبال نابینایان و کم بینایان، کبدی، ورزش‌های زورخانه‌ای و انجمن‌های ورزشی سال 90 تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول