اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مردم خیر زنجان صورت گرفت

ارسال 200 تن سیمان برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: جانشین عتبات عالیات استان زنجان از ارسال 200 تن سیمان در سال گذشته از سوی مردم خیر استان زنجان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

ارسال 200 تن سیمان برای بازسازی عتبات عالیات

عزالدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه ساخت درب مطهر امام کاظم (ع) با استان‌های اصفهان و تهران منعقد شده است، تصریح کرد: این درب توسط متخصصان زنجانی در کاظمین نصب می‌شود.

جانشین عتبات عالیات استان زنجان بر لزوم توجه به پروژه‌های استان سامرا تاکید کرد و افزود: در سال جاری برای بازسازی سامرا اقدامات اساسی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شیعیان برای بازسازی سامرا با وجود همه مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد پای کار هستند، خاطرنشان کرد: شیعیان در این استان پروژه‌های بسیاری را در دستور کار قرار دارند.

موسوی از ارسال هزار تن سیمان برای احداث صحن حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: برای احداث این صحن در نجف اشرف نیز اقدامات لازم از سوی استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان زنجان همواره حامی کارهای خیر هستند، یادآور شد: کمک به بازسازی عتبات عالیات از سوی مردم استان زنجان مورد توجه قرار می‌گیرد.

جانشین عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه ساخت درب کاظمین از برنامه‌‌های مورد توجه استان است، افزود: مبالغ مطلوبی برای این کار خیر در نظر گرفته شده است.

وی از ارسال 200 تن سیمان در سال گذشته از سوی مردم خیر استان زنجان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: در سال جاری نیز نذورات مردم در این راستا از سوی ستاد جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول