اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه مسابقات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در اصفهان

99 هنرجو به عنوان رتبه‌های برتر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز یازدهمین دوره مسابقات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور به میزبانی اصفهان پایان یافت و 99 هنرجو به عنوان رتبه‌های برتر معرفی شدند.

99 هنرجو به عنوان رتبه‌های برتر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم اختتامیه یازدهمین دوره‌ مسابقات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد.

این مسابقات از 16 اردیبهشت‌ماه جاری در میان 220 نفر از هنرجویان دختر و پسر در سه گروه و 33 رشته  فنی و حرفه‌ای برگزار شده است.

دانش‌آموزان در این مسابقات به صورت علمی و عملی در رشته‌های مشخص شده به رقابت با یکدیگر پرداختند و در هر رشته سه نفر رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آورده‌اند.

در مجموع 99 نفر از این هنرجویان به عنوان رتبه‌های برتر این مسابقات در رشته‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه صنعت، خدمات و کشاورزی شناخته شده‌اند.

به گزارش فارس، آموزش و پرورش هر ساله با برگزاری این گونه مسابقات به دنبال شناسایی استعداد‌های دانش‌آموزان در رشته‌های مهارتی است.

هم‌چنین امروزه تمامی افراد باید از وجود حداقل یک مهارت برخوردار باشند و برگزاری چنین مسابقاتی در راستای حضور فعال افراد به میدان رقابت‌های هنری نقش موثری دارد.

البته باید توجه داشت که آموزش و پرورش باید به منظور بروز، رشد، پرورش و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف علاوه بر برگزاری این مسابقات نسبت به ارائه دوره‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف نیز اقدام کند و ایجاد رقابت سالم در میان این قشر از جامعه به پیش‌برد اهداف نظام آموزشی کشور کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول