اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

شورای فرهنگ عمومی دشتستان 350 مصوبه داشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: شورای فرهنگ عمومی دشتستان در سال گذشته 350 مصوبه داشته است.

شورای فرهنگ عمومی دشتستان 350 مصوبه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بویژه در حوزه فرهنگ دینی در دشتستان صورت گرفته است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: رویکرد فرهنگی مسئولان شهرستان دشتستان و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در انجام فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان در سال‌های اخیر بهبود شرایط فرهنگی این شهرستان را به دنبال داشته است.

مصلح ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر با مصوبات خود زمینه‌ساز نسهیل حرکت در انجام فعالیت‌های فرهنگی بوده و تمامی نیازهای فرهنگی شهرستان دشتستان در این جلسات مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی اذعان داشت: اجرای مصوبات و دستورات شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان می‌خواهیم در این زمینه فعالیت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: اختصاص اعتبار فرهنگی در شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که مورد تاکید این شورا بوده و با دید فرهنگی فرماندار دشتستان توانسته‌ایم به موفقیت‌های ارزشمندی در این زمینه دست یابیم.

مصلح بیان کرد: 35 جلسه شورای فرهنگ عمومی در برازجان و 72 جلسه در شهرستان با 350 مصوبه داشته‌ایم که بیشتر جلسات در ارتباط با عفاف و حجاب بوده و مسئولان ارشد شهرستان دشتستان در این زمینه همکاری مطلوبی با ما داشته‌اند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول